Philips HTS9800W

Agniecha

New member
Czesc!
Jestem tu nowa i potrzebuje rady. Kupilam sobie zestaw kina domowego wlasnie philips dsx9800w a widze ze wszyscy tutaj pisza ze jest nie zadobry a nawet kiszkowaty. Chcialabym wiedziec bo mam czas na zwrot dwa tagodnie. Zauwazylam ze tylne glosniki prawie wogule ich nie slychac i teraz nie wiem czy cos zle podlaczone czy tak poprostu ma byc.
Nie jestem jakas profesjonalistka i nie potrzebuje jakiegos naprawde super hiper zestawu ale taki typowy domowy. Ten przyciagnol moja uwage szczerze mowiac wygladem bo mi sie bardzo podoba.
Czekam na wasze opinie i porady na temat tych glosnikow ktore malo co sa slyszalne.
Acha.... przeczytala tutaj ze wlasnie glosniki bezprzewodowe sa beznadzieje a moze da sie z tych bezprzewodowych zrobic zeby byly przewodowe?
 

awujotka

New member
Bez reklam
Witaj, ja również mam ten zestaw i gra świetnie. Prawda jest, że zaraz po podłączeniu tył grał ciszej, ale w menu trzeba ustawić opóźnienie tylnych głosników. w instrukcji powinno być napisane jaka jest proprocja - ile m - jaka wartośc. U mie teraz poo tym "zabiegu" jest rewelka.
I jeszcze jedno - nie daj sobie wmówic, że ten zestaw jest be, że bezprzewodowe grają do bani. Jesli nie jesteś audiofilem, tylko potrzebujesz zestawu do słuchania radia, muzyki z płyt i ogladania filmów - baaardzo udany zakup. Ja i moja rodzina jestesmy zadowoleni z tego zestawu, do tej pory uzywalismy zestawu głosników Kody,które też były ok. Jakbyś miała pytan - odpowiem w miare mozliwości i wiedzy. Pozdrawiam, życząc miłego słuchania
 

Fatman_1

New member
Bez reklam
Agniecha,

Zestaw jest OK. Nie słuchaj malkontentów. Zawsze podobał mi się design Philipsa. Lubie po prostu obcować z działemi sztuki nawet w dziedzinie AV.
Wyczekiwałem na ten zestaw a jak sie pjawił poszedłem nawet na odsłuch.
Nie kupiłem go tylko dlatego, że miał za mało we/wy a ja mam zbieraninę różnych sprzetów do podłączenia.
Brzmi to doskonale i wygląda jeszcze lepiej.

Pozdrawiam,