Philips 65PUS8818/12 od początku problem

Kamilx

New member
Witam!
Mam nadzieję, że w dobrym miejscu umieściłem temat.
Zacznę od początku, telewizor Philips 65PUS8818/12 zakupiłem 25 stycznia 2024. Z telewizora tak na prawdę rozpocząłem korzystanie kolejnego dnia. Byłem bardzo zadowolony z szybkości działania, obrazu jak i Ambilight. Jednak moje zadowolenie szybko minęło, już 26 stycznia wieczorem telewizor nagle sam się wyłączył, zgasł, nie dało się go uruchomić dioda standby się nie świeciła. Kolejnego dnia telefon do sklepu który sprzedał telewizor i zaczęła się przepychanka, zażądałem wymiany na nowy sprzedawca odesłał mnie do Philips. Philips natomiast zasugerował że mam się domagać od sprzedawcy wymiany, więc złożyłem oficjalną reklamację z tytułu niezgodności przedmiotu z umową z żądaniem wymiany na nowy lub zwrotem poniesionych kosztów. Finalnie sprzedawca zgłosił usterkę do Philips i dopiero wczoraj przyjechał technik który wymienił zasilacz oraz płytę główną w telewizorze (nie ustalił co było przyczyną po prosty wymienił te dwie części).
Miałem nadzieję, że to koniec problemów z tym telewizorem. Jednak się myliłem, wczoraj podczas oglądania zauważyłem dziwne pasy na telewizorze głównie widoczne przy ciemnych (szarych) obrazach, oraz dziwny problem mianowicie nie raz obraz się rozjaśnia i ściemnia samoczynnie mimo wyłączonego czujnika światła. Telewizor jest zaktualizowany. Wydaję mi się że nie było tego problemu wcześniej, teraz nawet zdarzyło się 2 razy że się zawiesił i musiałem telewizor wyłączyć i włączyć ponownie.
IMG_20240220_062624.jpg
IMG_20240219_214156.jpg
IMG_20240219_214205.jpg
IMG_20240219_213945.jpg
IMG_20240220_064235.jpg



Co myślicie czy tak ma być czy nie i co z tym robić? Ja już nie mam sił do tego telewizora.
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Zrobiłeś jeden podstawowy błąd - tv kupuje się przez internet i dzięki temu masz 14 dni na zwrot bez podawania przyczyny... To co pokazujesz na fotkach to jest skopane podświetlenie matrycy. Philips niestety ma direct led nie ma FALD-a i jest jak jest. Jeżeli te fotki nie przekłamują, nie wyolbrzymiają problemu to tv jest do zwrotu jednak Ty oddać nie możesz więc kolejna reklamacja i wymiana matrycy (o ile technik nie stwierdzi że wszystko jest ok i nie przeszkadza to w oglądaniu)...

P.S. Czyli czekałeś miesiąc praktycznie na wymianę zasilacza w nowym tv??
 

Kamilx

New member
Teraz też to wiem że miałem go kupić przez internet ale coz z tym już nic nie zrobię 🤷‍♂️ tak czekałem miesiąc na wymianę.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jak masz dopiero co wymienioną to możesz korzystać z gwarancji wymiany !
 

Kamilx

New member
Zgłosił ponownie do sprzedawcy problem z telewizorem z żądaniem wymiany na nowy. Pan który wczoraj go serwisował powiedział że nie powinno tego być. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta mogę żądać wymiany towaru na nowy, tym bardziej że telewizor został naprawiony już raz a nadal występuje problem.
 
Do góry