Cześć,
od dwóch tygodni mam telewizor Philipsa wymieniony w tytule. Mam problem i nie jestem w stanie namierzyć przyczyny samodzielnie, dlatego zwracam się do Was - może ktoś miał podobny kłopot.
Podczas oglądania filmów i seriali na serwisach streamingowych (Disney+, Amazon Prime itp.) w jakości 4k cyklicznie słychać trzaski z głośników, a obraz przycina się z regularnością co około 10 sekund. Może warto dodać, że problem ten pojawia się przy materiałach wykorzystujących HDR+ Adaptive. Dzisiaj w trakcie oglądania serialu oczywiście powtarzały się te problemy, a w pewnym momencie telewizor zaciął się, pojawiło się logo Philips a następnie Android tv uruchomił się ponownie. Po tym serial działał już okej, zniknęły trzaski i przycięcia. Ale kilka godzin później, gdy włączyłem kolejny odcinek, to problem znów się pojawił.
Próbowałem coś działać w ustawieniach obrazu i dźwięku, ale niestety nic nie pomaga. Czy ktoś spotkał się z takim problemem i zna rozwiązanie, czy może powinienem od razu zgłaszać to na gwarancję?
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
od dwóch tygodni mam telewizor Philipsa wymieniony w tytule. Mam problem i nie jestem w stanie namierzyć przyczyny samodzielnie, dlatego zwracam się do Was - może ktoś miał podobny kłopot.
Podczas oglądania filmów i seriali na serwisach streamingowych (Disney+, Amazon Prime itp.) w jakości 4k cyklicznie słychać trzaski z głośników, a obraz przycina się z regularnością co około 10 sekund. Może warto dodać, że problem ten pojawia się przy materiałach wykorzystujących HDR+ Adaptive. Dzisiaj w trakcie oglądania serialu oczywiście powtarzały się te problemy, a w pewnym momencie telewizor zaciął się, pojawiło się logo Philips a następnie Android tv uruchomił się ponownie. Po tym serial działał już okej, zniknęły trzaski i przycięcia. Ale kilka godzin później, gdy włączyłem kolejny odcinek, to problem znów się pojawił.
Próbowałem coś działać w ustawieniach obrazu i dźwięku, ale niestety nic nie pomaga. Czy ktoś spotkał się z takim problemem i zna rozwiązanie, czy może powinienem od razu zgłaszać to na gwarancję?
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.