Philips 40pfl5507k

xadasx

New member
Witam,
Panie i Panowie pomóżcie. Otóż wczoraj kupiłem telewizor jak w temacie. Podekscytowany zapragnąłem obejrzeć jakiś materiał w 3D. Mam chociażby :
- The.Smurfs.3D.Half-SBS.2011.m1080p.DUAL.AUDIO.AC3.x264~estres.mkv
(proszę się nie śmiać :) )

Otóz wrzuciłem to na pendrive'a i odpaliłem - pokazał się obraz przedzielony na pół. Otóż wchodzę w menu i w opcje 3D - i niestety aktywną mam tylko konwersję z 2D na 3D. I w żaden sposób nie chce mi połączyć tych dwóch obrazów w jeden tak żeby było 3D :( opcja 3D lewo prawo jest nieaktywna). Dodatkowe pytanie jeśli bym chciał ściągać z netu trailery itp żeby pooglądać sobie na tym tv to w jakim konkretnie formacie ? tzn wiadomo, że w mkv jednakże (nie znam się na tym niestety) chyba są różne sposoby tworzenia 3D ( side by side -lewo prawo, side by side - góra dół). I pytanko: jakie odtworzy mój telewizor?

Z góry dziękuję za pomoc
 

Ponury0

New member
Cześć, mam ten sam model tv i na razie pobrałem tylko jeden film w 3d i bez problemu wybrałem opcje 3d góra, dół, po czym ukazał mi się obraz w 3d. Może to wina filmu, spróbuj pobrać jakiś inny. :p
 

melinek11

New member
Witam,
Panie i Panowie pomóżcie. Otóż wczoraj kupiłem telewizor jak w temacie. Podekscytowany zapragnąłem obejrzeć jakiś materiał w 3D. Mam chociażby :
- The.Smurfs.3D.Half-SBS.2011.m1080p.DUAL.AUDIO.AC3.x264~estres.mkv
(proszę się nie śmiać :) )