Panasonic TX-P42G30E głośne buczenie

szczesniakm

New member
Witam serdecznie,

Od ponad 2 lat posiadam Panasonic Viera TX-P42G30E, działał rewelacyjnie, cicho, czasem tylko było słychać delikatny szum wentylatorów.

Niestety od trzech dni zaczął buczeć w drażliwy sposób. Odgłosy nasilają się w raz ze zmianą jasności obrazu i dobiegają z lewej, górnej strony. Można powiedzieć, że ta usterka uniemożliwia korzystanie z telewizora, gdyż buczenie da się stłumić tylko przy poziomie głośności +30.

Największy pech całej sytuacji wynika z tego, że gwarancja skończyła mi się niecały miesiąc temu.
Wiem, że istnieje na forum podobny temat, ale nie znalazłem w nim jasnej odpowiedzi co jest przyczyną wspomnianej usterki i jak jej zaradzić.

Jeśli ktoś miał podobne objawy, to chętnie posłucham rad.

Z góry dziękuje za pomoc ;)
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Zgłoś do serwisu, powiedzże problem pojawił się przed upływem gwarancji i niech to usuną. Pracy dużo przy tym nie jest. I daj znać co i jak.
 

szczesniakm

New member
Dziękuje za odpowiedź, tylko w jaki sposób ma być rozpatrzona gwarancja jeśli jej termin upłynął? Nie bardzo to rozumiem.

Kontaktowałem się z serwisem gwarancyjnym i powiedzieli, że już upłynął termin gwarancji, więc nie można tego zgłosić.
 
Ostatnia edycja:

astw

New member
Dziękuje za odpowiedź, tylko w jaki sposób ma być rozpatrzona gwarancja jeśli jej termin upłynął? Nie bardzo to rozumiem.

Kontaktowałem się z serwisem gwarancyjnym i powiedzieli, że już upłynął termin gwarancji, więc nie można tego zgłosić.

Istnieje tzw. "dobra wola" producenta po upływie okresu gwarancji. Jest to rodzaj indywidualnej decyzji producenta, niezwiązany z gwarancją. Napisz do producenta listem poleconym z potwierdzeniem odbioru, opisz problem i poproś o usunięcie buczenia.
 
Do góry