Panasonic TH-42PZ8ES 42" Full HD za 2200 zł

KoTTeKK

New member
Witam wszystkich serdecznie.
Oczywiscie lakoniczne pytanko...
W "Avansie" sprzedają model Panasonic TH-42PZ8ES 42" Full HD srebrny za za 2190 zł - oczywiście plazma - czy to dobra cena za ten telewizor.
1. Pełne Full HD
2. 2 x HDMI, Złącze komponentowe YUV, Złącze video, Złącze audio L/R
3. Tuner MPEG-2
100 Hz Double Scan
4096 odcieni gradacji
Czas reakcji: 0.001 ms
Kontrast dynamiczny: 1000000:1 i wiele innych danych, które mi niewiele mówią
Telewizor będzie podłączony do kablówki - Multimedia - narazie zwykłej - potem kupię pakiet cyfrowy - także od nich.
Jako, że jestem kompletnym laikiem na te tematy doradźcie czy ten sprzęt warto kupić ?
 
Ostatnia edycja:

don111

Banned
jak nowy z pudła to okazja spora, jak z wystawy to trochę mniejsza ale nadal warto się nim zainteresować, sprawdź tylko w menu serwisowym ile godzin przepracował, na jakich ustawieniach i czy czegoś mu tam nie wypalili przypadkiem, różnie to bywa ;)
 

adam-ant

New member
Za taką cenę (o ile to nówka ;)) to bym się nie zastanawiał na twoim miejscu. Mam na co dzień do czynienia z polską wersją tego TV , czyli 42PY8 i muszę przyznać, że jak na nie najnowszy już model sprawuje się znakomicie. Podobno jest trochę wrażliwszy na powidoki niż nowsze modele, ale póki co nie zauważyłem nic takiego.

A przy okazji zapytam: Czy ta promocja jest w każdym avansie? I czy mają jakieś korzystne raty? :grin:
 

KoTTeKK

New member
don111 napisał:
jak nowy z pudła to okazja spora, jak z wystawy to trochę mniejsza ale nadal warto się nim zainteresować, sprawdź tylko w menu serwisowym ile godzin przepracował, na jakich ustawieniach i czy czegoś mu tam nie wypalili przypadkiem, różnie to bywa ;)
---------