Panasonic TH-42PY80 - problem z HDMI

mike1982

New member
Witaj,
kupiłem trn telewizor 2 tyg temu. Miałem podłączony tylko tuner HD cyfry oraz kino domowe. Wszystko działało aż tu dziś odpalam i … czarny ekran – telewizor nie widzi żadnych urządzeń podpiętych pod HDMI. Pojechałm do MM ikupiłem nowe kable i nic - co oznacza że raczej padły HDMI w telewizorze. Czy ktoś może spotkał się z podobną sytuacją? Czy jest to duży problem i jak na niego reaguje serwis Panasonic Polska?

Z góry dzięki za info.

Pozdrawiam
 

cygan

Member
U mnie w regionie to porażka z tym serwisem... Zgłosiłem problem HDMI PONAD 2 miesiące temu. Do dziś nie naprawiona usterka.
Podobnie jak u Ciebie, ani dekodera ani dvd przez hdmi nie widzi. Poinformuję w innym wątku jak zakończyła się u mnie sprawa.
 

Foxxx24

New member
A czasami nie podłączałeś kabli przy włączonym sprzęcie?
Bo jeśli tak to faktycznie mogły pójśc porty HDMI,ale oby nie.


Pozdrawiam
 

mike1982

New member
nie wydaje mi się. Podłączyłem wszystko do amplitunera (dvd i cyfrę + oraz następnie z ampli do telewizora). Później chciałem puścić cyfrę bezpośrednio do telewizora. I niestety już nie działało. Co ewentualnie jak poszły HDMi - czy jest to poważna awaria?

Podobno w menu serwisowym można sprawdzić co nie działa (ewentualnie słyszałem że jest jeszcze funkcja self check)- czy może wiecie jak się poruszać po tym menu i jak odnaleźć info o HDMI?
 
J

Judash

Guest
W instrukcji napisane jest, iz wszelkie urzadzenia podlacza sie przy wylaczonym telewizorze.
 

Bartos81

Member
Bez reklam
na innym forum czytałem juz przypadki niedziałajacych portów HDMI w panasonicu, gość któremu się to zdarzyło odłączył tv od proądu całkowicie na ok 24h i potem po podłączeniu porty zaczęły działać.

spróbuj może akurat zadziała.
 

mike1982

New member
a czy jakby spaliła się płyta główna to czy cały telwizor by nie padł? Wszystko działa - cyfra + przez EURO, telewizor się odpala itd.
 

Foxxx24

New member
Nie płyta się spaliła tylko gniazda,które są zintegrowane z płytą jeśli już więc dlatego wymienia się płytę w razie uszkodzenia portów HDMI.


Pozdrawiam
 

cygan

Member
mike1982 napisał:
Witaj,
czy to oznacza że od 2 miesięcy telewizor stoi w serwisie??????

Tego by brakowało... na 7"-ach 2miesiące?! :???: http://www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?p=265040#post265040

Ponad 2 miechy od zgłoszenia. Wróciła szybko, że niby już ok (przykręcona śrubka w HDMI...) Ha. Ha. Ha... Po podłączeniu przy Panach z Serwis Panas - i odpaleniu - nadal brak obrazu z HDMI! Po kilku dniach przyjeżdża inny Pan z serwisu i na miejscu bada co i jak...niby oki ale HDMI - brak obrazu. Panowie odjeżdżają... po ok.2 tygodniach telefon mam z serwisu, że będzie wymieniona płyta...i mam czekać na telefon od nich. Czekam już ponad miesiąc. W sumie można się zdenerwować. Jutro może wyślę pismo do Generalnego Panasa o zwrot kasy lub wymiany na nowy, bo od momentu zgłoszenia/serwisowania - minęło grubo ponad 60 dni a usterka nie usunięta. Zawodowo pracowałem kiedyś w serwisach przeszło 5 lat - kablówka,telekomunikacja,automaty... i mogę stwierdzić, że mój regionalny serwis nie spełnia wielu wymogów.

Nie podaję jakie miasto, bo może mikołaj od nich zapuka jutro do drzwi z nową plazmą... :roll:
 
Do góry