Onkyo TX-SR307 + m-audio 9950 wymiana przednich kolumn, kwota 800zł 1000zł

Malix7

Member
Cześć, chciałbym wymienić przednie kolumny z tego zestawu do słuchania muzyki, gatunek bardzo różny, nie jestem nastawiony na jeden gatunek, pop, disco, rap, rock. filmy też oglądam na tym zestawie.

Na tych kolumnach dźwięk jest jakiś taki bez wyrazu pudełkowy i jakby przytłumiony, wysokich raczej brak, bas też nijaki i średnich zero
:)


Wymyśliłem sobie wymianę samych przednich kolumn na jakieś używki do około 800zł no może 1000zł wiem że to amplituner do kina ale myślę że coś można by poprawić z lepszymi kolumnami. Patrzyłem na Pylon Pearl 25 ale nie znam się czy warto w cos takiego się pchać.

Sprzęt jaki posiadam to:
Amplituner - Onkyo tx-sr307
Zestaw kolumn do kina - m-audio 9950 mk II
Odtwarzacz cd - Sony cdp xe310
Konsola - Sony ps4
Podpinam to kablem optycznym

Pomieszczenie w jakim to stoi:
Pokój 18m2 bez drzwi i z otwartą kuchnią, około 4,5m2 do wysokości 120cm jest tylko ściana z pokojem
Pokój nie jest zagracony meblami naprzeciwko tv narożnik, na ścianie z kolumnami tv i szafka rtv, + panele i dywan.

Dziękuję i pozdrawiam.
Pomóżcie bo już mam wielki łeb od czytania.
Napiszę co ostatnio znalazłem
Tannoy M3 650zł,
quadral qlx 180 450zł,
Tannoy R2 800zł
ELAC FS 57.2 - 649zł
Może coś innego ?
 

Malix7

Member
Panowie ktoś coś Podpowie ? Bo ja już buty grzeje żeby zakładać i lecieć coś kupić a tu cisza w temacie
:)



Cały czas siedzę i czytam to teraz bardziej konkretnie, na placu boju pozostały:


1. Klipsch F1


2. Tannoy R2


3. Tannoy v4i


4 Magnat Quantum 605


Które z tych i dlaczego to Magnat ?
:)
Taki żarcik
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Przy używkach jest gorzej podpowiadać bo nikt nie zna obecnej kondycji danego modelu i dlaczego ktoś je sprzedaje .
Ocena historyczna to Tannoy R2
 

Malix7

Member
W międzyczasie już się wstępnie dogadałem na Magnat 605 w środę czwartek będę wiedział na 100% jak z przesyłką.