Witam,
Mam problem z przesyłam dźwięku atmos/5.1 z aplikacji netflixa do soundbara Samsunga hk q70r.
Sytuacja wygląda następująco:
- urządzenia połączone przez arc ( HDMI 1 w tv) kabel hdmi dołączony do soundbara
- ustawienia w tv -> HDMI optymalne, Dźwięk wielokanałowy obejście
opis problemu -> brak dźwięku w 90% przypadkach.
Przy zabawie ustawieniami zmianach wielokanałowy obejście na wielokanałowy lub stereo nieskompresowane i powrocie na wielokanało raz na jakiś czas dźwięk leci przez soundbar i pojawia się ikona atmosa.
Co ciekawe gdy soundbar milczy przy sygnale atmos/5.1 po przełączeniu w netfliksie dźwięku na zwykłe stereo to wtedy dźwięk słychać...
Czy jest to wada fabryczna i mam reklamować produkt?
Soft w soundbarze jak i w tv najnowszy.
Z góry dziękuje za pomoc
Mam problem z przesyłam dźwięku atmos/5.1 z aplikacji netflixa do soundbara Samsunga hk q70r.
Sytuacja wygląda następująco:
- urządzenia połączone przez arc ( HDMI 1 w tv) kabel hdmi dołączony do soundbara
- ustawienia w tv -> HDMI optymalne, Dźwięk wielokanałowy obejście
opis problemu -> brak dźwięku w 90% przypadkach.
Przy zabawie ustawieniami zmianach wielokanałowy obejście na wielokanałowy lub stereo nieskompresowane i powrocie na wielokanało raz na jakiś czas dźwięk leci przez soundbar i pojawia się ikona atmosa.
Co ciekawe gdy soundbar milczy przy sygnale atmos/5.1 po przełączeniu w netfliksie dźwięku na zwykłe stereo to wtedy dźwięk słychać...
Czy jest to wada fabryczna i mam reklamować produkt?
Soft w soundbarze jak i w tv najnowszy.
Z góry dziękuje za pomoc