Firma NVIDIA ogłosiła, że biblioteka GeForce NOW powiększa się w tym miesiącu o 15 tytułów. Zapowiedziano również, że Biomutant, postapokaliptyczna gra z motywami wschodnich sztuk walki od Experiment 101 oraz THQ Nordic, pojawi się w usłudze już w dniu rynkowej premiery, zaplanowanej na 25 maja.
Dynamiczna rozgrywka na dowolnym urządzeniu
Usługa GeForce NOW umożliwi graczom zabawę w grze Biomutant prawie na każdym urządzeniu, w tym Chromebooku, Macu czy smartfonie.
„Cieszymy się, że GeForce NOW pomoże wprowadzić jeszcze więcej graczy do rozległego świata gry” powiedział Florian Emmerich, szef działu PR w THQ Nordic, wydawcy gry Biomutant. „Gracze będą mogli odkryć wszystko, co dla nich przygotowaliśmy, nawet jeśli ich komputer nie należy do najnowocześniejszych.”
Nowości dostępne w GeForce NOW:
Gracze korzystający z kart GeForce RTX uzyskują poprawę wydajności i jakości obrazu w dziewięciu kolejnych tytułach
Twórcy gier na szeroką skalę implementują technikę NVIDIA DLSS w swoich dziełach. W tym miesiącu dziewięć gier zadebiutuje z DLSS lub otrzyma stosowane aktualizacje:
Amid Evil: uwielbiana przez graczy strzelanka retro została dziś zaktualizowana poprzez dodanie efektów ray tracingu oraz techniki DLSS, która zwiększa wydajność nawet 2,7 razy w rozdzielczości 4K przy włączonym śledzeniu promieni.
Aron’s Adventure: przygodowa gra RPG została wzbogacona o DLSS za pomocą wtyczki do silnika Unreal Engine 4, a gracze zaobserwowali wzrost wydajności nawet o 60%, dzięki czemu każda karta graficzna GeForce RTX może uruchomić ten tytuł w ponad 60 kl./s w rozdzielczości 4K.
Everspace 2: kosmiczna strzelanka RPG, dostępna w ramach wczesnego dostępu, zostanie dziś zaktualizowana o obsługę DLSS, zwiększając wydajność rozgrywki nawet o 80%.
Metro Exodus Enhanced Edition: aktualizacja gry Metro Exodus od 4A Games została wydana na początku tego miesiąca ze wsparciem dla DLSS, zwiększając liczbę wyświetlanych klatek na sekundę nawet dwukrotnie.
No Man’s Sky: nadchodząca aktualizacja doda obsługę DLSS zarówno do tradycyjnej rozgrywki jak i tej toczonej w wirtualnej rzeczywistości, zwiększając wydajność w tej pierwszej nawet o 70% w rozdzielczości 4K, znacząco poprawiając płynność i responsywność gry.
Redout: Space Assault: kosmiczna strzelanka otrzymuje dziś w nowej aktualizacji wsparcie techniki NVIDIA DLSS oraz efekty ray tracingu, zapewniające bardziej immersyjne doznania.
Scavengers: zaprezentowana na początku tego miesiąca darmowa strzelanka została wyposażona w technikę NVIDIA DLSS, zwiększającą wydajność nawet o 40%, dzięki czemu gracze korzystający z kart GeForce RTX serii 30 mogą grać z płynnością ponad 60 kl./s.
Wrench: symulator pracy mechanika samochodowego otrzymuje efekty ray tracingu oraz obsługę techniki DLSS, dwukrotnie zwiększając wydajność w rozdzielczości 4K.
DLSS po raz pierwszy w grach wykorzystujących wirtualną rzeczywistość
Technika DLSS na zawsze zmieniła oblicze gier, wykorzystując sztuczną inteligencję wspieraną przed rdzenie Tensor w kartach RTX i sieci neuronowe wykorzystujące deep learning, zwiększając liczbę wyświetlanych klatek na sekundę i generując doskonały i ostry obraz.
Teraz ta rewolucyjna technika została zastosowana po raz pierwszy w wymagających dużych liczb wyświetlanych klatek na sekundę tytułach wykorzystujących wirtualną rzeczywistość. Pierwsze gry VR obsługujące DLSS to:
No Man’s Sky: podczas rozgrywki w trybie VR DLSS podwaja wydajność przy ustawieniach Ultra i utrzymuje 90 kl./s na Oculus Quest 2 z kartą GeForce RTX 3080.
Wrench: ray tracing i DLSS trafiają do wirtualnej rzeczywistości dzięki dzisiejszej aktualizacji. DLSS zwiększa wydajność gry nawet o 80%.
Into the Radius: Dzięki DLSS gracze zauważą w tej survivalowej strzelance znaczną poprawę wyświetlania antyaliasingu, związaną m.in. z redukcją migotania obiektów i roślin.
Nowy sterownik Game Ready dla kart graficznych GeForce
Opublikowany dzisiaj sterownik Game Ready dedykowany grze Days Gone zawiera także:
optymalizacje dla gry Knockout City
optymalne ustawienia w aplikacji GeForce Experience dla sześciu tytułów:
Czym są sterowniki NVIDIA Game Ready
Sterowniki Game Ready, udostępniane najpóźniej w dniu premiery wspieranej gry, zoptymalizowane są pod kątem największej wydajności oraz jakości rozgrywki. Każdy sterownik Game Ready posiada certyfikat zgodności WHQL wydawany przez firmę Microsoft.
Więcej informacji:
Artykuł na temat kolejnych gier otrzymujących wsparcie techniki NVIDIA DLSS w maju:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/may-2021-rtx-dlss-game-update/
Artykuł na temat sterownika Game Ready zoptymalizowanego dla gry Days Gone:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/days-gone-geforce-game-ready-driver/
Informacje na temat techniki NVIDIA DLSS:
https://www.nvidia.com/pl-pl/geforce/technologies/dlss/
Lista gier wspierających technikę NVIDIA DLSS:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/nvidia-dlss-games/
Dynamiczna rozgrywka na dowolnym urządzeniu
Usługa GeForce NOW umożliwi graczom zabawę w grze Biomutant prawie na każdym urządzeniu, w tym Chromebooku, Macu czy smartfonie.
„Cieszymy się, że GeForce NOW pomoże wprowadzić jeszcze więcej graczy do rozległego świata gry” powiedział Florian Emmerich, szef działu PR w THQ Nordic, wydawcy gry Biomutant. „Gracze będą mogli odkryć wszystko, co dla nich przygotowaliśmy, nawet jeśli ich komputer nie należy do najnowocześniejszych.”
Nowości dostępne w GeForce NOW:
- Hood: Outlaws & Legends (premiera 10 maja w Steam i Epic Games Store)
- Battlefleet Gothic: Armada (Steam)
- Bridge Constructor Portal (Steam)
- Child of Light (Ubisoft Connect)
- DoDonPachi Resurrection (Steam)
- Hyperdrive Massacre (Steam)
- MotoGP 21 (Epic Games Store)
- Move or Die (Steam)
- Ostriv (Steam)
- Outland (Steam)
- Space Crew (Steam)
- Three Kingdoms: The Last Warlord (Steam)
- Warhammer 40,000: Inquisitor - Prophecy (Steam)
- When Ski Lifts Go Wrong (Steam)
- SnowRunner (od 18 maja w Steam)
- Siege Survival: Gloria Victis (premiera 18 maja w Steam)
- Just Die Already (premiera 20 maja w Steam)
- 41 Hours (premiera 21 maja w Steam)
- Saints Row: The Third Remastered (od 22 maja w Steam oraz powrót do usługi wersji z Epic Games Store)
- Bad North (Steam)
- Beyond Good & Evil (Ubisoft Connect)
- Chess Ultra (Steam)
- Groove Coaster (Steam)
- Hearts of Iron 2: Complete (Steam)
- Monster Prom (Steam)
- OneShot (Steam)
- Outlast 2 (Steam)
- Red Wings: Aces of the Sky (Steam)
- Space Invaders Extreme (Steam)
- Warlock: Mistrz Magii (Steam)
- WRC 8 (Epic Games Store)
Gracze korzystający z kart GeForce RTX uzyskują poprawę wydajności i jakości obrazu w dziewięciu kolejnych tytułach
Twórcy gier na szeroką skalę implementują technikę NVIDIA DLSS w swoich dziełach. W tym miesiącu dziewięć gier zadebiutuje z DLSS lub otrzyma stosowane aktualizacje:
Amid Evil: uwielbiana przez graczy strzelanka retro została dziś zaktualizowana poprzez dodanie efektów ray tracingu oraz techniki DLSS, która zwiększa wydajność nawet 2,7 razy w rozdzielczości 4K przy włączonym śledzeniu promieni.
Aron’s Adventure: przygodowa gra RPG została wzbogacona o DLSS za pomocą wtyczki do silnika Unreal Engine 4, a gracze zaobserwowali wzrost wydajności nawet o 60%, dzięki czemu każda karta graficzna GeForce RTX może uruchomić ten tytuł w ponad 60 kl./s w rozdzielczości 4K.
Everspace 2: kosmiczna strzelanka RPG, dostępna w ramach wczesnego dostępu, zostanie dziś zaktualizowana o obsługę DLSS, zwiększając wydajność rozgrywki nawet o 80%.
Metro Exodus Enhanced Edition: aktualizacja gry Metro Exodus od 4A Games została wydana na początku tego miesiąca ze wsparciem dla DLSS, zwiększając liczbę wyświetlanych klatek na sekundę nawet dwukrotnie.
No Man’s Sky: nadchodząca aktualizacja doda obsługę DLSS zarówno do tradycyjnej rozgrywki jak i tej toczonej w wirtualnej rzeczywistości, zwiększając wydajność w tej pierwszej nawet o 70% w rozdzielczości 4K, znacząco poprawiając płynność i responsywność gry.
Redout: Space Assault: kosmiczna strzelanka otrzymuje dziś w nowej aktualizacji wsparcie techniki NVIDIA DLSS oraz efekty ray tracingu, zapewniające bardziej immersyjne doznania.
Scavengers: zaprezentowana na początku tego miesiąca darmowa strzelanka została wyposażona w technikę NVIDIA DLSS, zwiększającą wydajność nawet o 40%, dzięki czemu gracze korzystający z kart GeForce RTX serii 30 mogą grać z płynnością ponad 60 kl./s.
Wrench: symulator pracy mechanika samochodowego otrzymuje efekty ray tracingu oraz obsługę techniki DLSS, dwukrotnie zwiększając wydajność w rozdzielczości 4K.
DLSS po raz pierwszy w grach wykorzystujących wirtualną rzeczywistość
Technika DLSS na zawsze zmieniła oblicze gier, wykorzystując sztuczną inteligencję wspieraną przed rdzenie Tensor w kartach RTX i sieci neuronowe wykorzystujące deep learning, zwiększając liczbę wyświetlanych klatek na sekundę i generując doskonały i ostry obraz.
Teraz ta rewolucyjna technika została zastosowana po raz pierwszy w wymagających dużych liczb wyświetlanych klatek na sekundę tytułach wykorzystujących wirtualną rzeczywistość. Pierwsze gry VR obsługujące DLSS to:
No Man’s Sky: podczas rozgrywki w trybie VR DLSS podwaja wydajność przy ustawieniach Ultra i utrzymuje 90 kl./s na Oculus Quest 2 z kartą GeForce RTX 3080.
Wrench: ray tracing i DLSS trafiają do wirtualnej rzeczywistości dzięki dzisiejszej aktualizacji. DLSS zwiększa wydajność gry nawet o 80%.
Into the Radius: Dzięki DLSS gracze zauważą w tej survivalowej strzelance znaczną poprawę wyświetlania antyaliasingu, związaną m.in. z redukcją migotania obiektów i roślin.
Nowy sterownik Game Ready dla kart graficznych GeForce
Opublikowany dzisiaj sterownik Game Ready dedykowany grze Days Gone zawiera także:
optymalizacje dla gry Knockout City
optymalne ustawienia w aplikacji GeForce Experience dla sześciu tytułów:
- Hood: Outlaws & Legends
- Metro Exodus: Enhanced Edition
- Ranch Simulator
- Resident Evil Village
- Total War: Rome Remastered
- Totally Accurate Battle Simulator
Czym są sterowniki NVIDIA Game Ready
Sterowniki Game Ready, udostępniane najpóźniej w dniu premiery wspieranej gry, zoptymalizowane są pod kątem największej wydajności oraz jakości rozgrywki. Każdy sterownik Game Ready posiada certyfikat zgodności WHQL wydawany przez firmę Microsoft.
Więcej informacji:
Artykuł na temat kolejnych gier otrzymujących wsparcie techniki NVIDIA DLSS w maju:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/may-2021-rtx-dlss-game-update/
Artykuł na temat sterownika Game Ready zoptymalizowanego dla gry Days Gone:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/days-gone-geforce-game-ready-driver/
Informacje na temat techniki NVIDIA DLSS:
https://www.nvidia.com/pl-pl/geforce/technologies/dlss/
Lista gier wspierających technikę NVIDIA DLSS:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/nvidia-dlss-games/