Niezgodność towaru z umową, a zwrot pieniędzy?

Darius_2508

New member
Witam

Od dłuższego czasu mam problem z SGS4 mini. Problem polega na tym, że czasami telefon nie potrafi połączyć się z internetem przez transmisję danych (pomimo wykupionego pakietu), podczas gdy inne telefony w tym samym miejscu nie mają z tym problemu. Ponadto okresowo występują trudności z określeniem lokalizacji GPS (czasami odnajduje miejsce od razu, szybko, czasami trwa to 3-4 minuty, a czasami nie odnajduje w ogóle pomimo dobrego zasięgu sieci).
Postanowiłem, że na podstawie niezgodności towaru z umową będę domagał się zwrotu pieniędzy odstępując od umowy (do czego mam prawo) zważywszy na moje niedogodności (brak telefonu) to w takiej sytuacji kto tutaj podejmuje decyzję? bo rozumiem, że telefon nie będzie wysyłany do naprawy.
Liczę na Waszą pomoc.

Pozdrawiam
 

werf

Active member
Bez reklam
Nie jest to powód do zerwania umowy z operatorem
Przeczytaj dobrze
Możesz za pierwszym razem żądać bezpłatnej naprawy lub wymiany tel na którą operator się nie zgodzi tłumacząc się za dużymi kosztami dla niego
 

Darius_2508

New member
Zwrotu pieniędzy możemy domagać się tylko wtedy, gdy niezgodność towaru z umową jest istotna i wystąpi choć jedna z następujących sytuacji:

• sprzedawca nie jest w stanie doprowadzić towaru do stanu zgodnego z umową poprzez wymianę ani naprawę, bowiem jest to niemożliwe lub wymaga nadmiernych kosztów;

• naprawa albo wymiana nie została wykonana przez sprzedawcę w odpowiednim czasie;

• naprawa albo wymiana naraża kupującego na znaczne niedogodności.

wydaje mi się, że spełniam pkt. 3...
 
D

Deleted member 121090

Guest
Niestety chyba nic w tym wypadku nie wskórasz.
Każdy telefon ma inną specyfikację techniczną. Inne modele mogą być po prostu lepsze.
Musiałbyś dowieść, że Twój konkretny egzemplarz nie spełnia norm podanych w danych technicznych w zakresie odbioru sieci.
Gdyby w ogóle nie łapał netu to sprawa byłaby jasna i prosta a tu będzie bardzo ciężko.
 
Do góry