Netflix współpracuje z firmą Microsoft w zakresie nowej warstwy z reklamami.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Netflix współpracuje z firmą Microsoft w zakresie nowej warstwy z reklamami.

acastro_211025_1777_netflix_0001.0.jpeg


Netflix współpracuje z Microsoft w zakresie nadchodzącej warstwy przesyłania strumieniowego z reklamami, poinformowała w środę firma . Usługa przesyłania strumieniowego twierdzi, że Microsoft stanie się „globalną technologią reklamową i partnerem sprzedażowym” po wdrożeniu tańszej opcji.
„To bardzo wczesne dni i mamy wiele do zrobienia” – pisze we wpisie dyrektor operacyjny Netflix Greg Peters. „Ale nasz długoterminowy cel jest jasny. Większy wybór dla konsumentów i lepsze niż linearne doświadczenie marki telewizyjnej dla reklamodawców. Cieszymy się, że możemy współpracować z firmą Microsoft, gdy wprowadzamy tę nową usługę w życie”.

W poście na blogu Microsoftu firma twierdzi, że marketerzy będą współpracować z Microsoftem, aby wprowadzić reklamy do ekosystemu Netflix. „Dzisiejsze ogłoszenie potwierdza również podejście Microsoftu do prywatności, które opiera się na ochronie informacji klientów”, mówi Mikhail Parakhin, prezes Microsoftu ds. doświadczeń internetowych. Poza Netflix, Microsoft podobno również zamierza wprowadzić reklamy do darmowych gier Xbox .
Netflix po raz pierwszy zasugerował tańszy poziom z reklamami w maju , a później potwierdził taką możliwość w zeszłym miesiącu . Chociaż Netflix nie ogłosił oficjalnej daty wprowadzenia tego poziomu, podobno ma być dostępny dla klientów pod koniec 2022 roku. Wiadomość o warstwie obsługującej reklamy pojawiła się po tym, jak firma ujawniła spadek liczby subskrybentów po raz pierwszy od dekady w ostatnim kwartale, osiągając 222 miliony na całym świecie. Firma bada również transmisje na żywo i sposoby ograniczenia udostępniania haseł, aby złagodzić spadek liczby subskrybentów i przychodów.
Wybór firmy Microsoft przypomina bliską relację między nimi w zakresie uruchamiania transmisji strumieniowych. Pierwsza wersja Watch Instantly, która przesyłała strumieniowo głównie filmy klasy B, wykorzystywała technologię Microsoft Silverlight do dostarczania wideo zamiast bardziej popularnego Flash Playera , dopóki nie został zastąpiony przez HTML5 , a Xbox 360 był pierwszą konsolą z aplikacją do przesyłania strumieniowego HD Netflix.
The Verge
 
Do góry