Netflix, spadek czy korekta ?

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Wyniki drugiego kwartału spadły, Netflix stracił prawie 1 mln (970 tys.) abonentów.


W pierwszym kwartale Netflix po raz pierwszy od dziesięciu lat ogłosił utratę 200 000 subskrybentów. Drugi kwartał potwierdza spadek.

Wszystko jest względne

Dziś platforma streamingowa „ma tylko” 220,67 mln subskrybentów. Z punktu widzenia specjalistów spadek o blisko 1 mln abonentów jest mniej spektakularny niż oczekiwano (wszyscy myśleli o spadku o 2 mln płatnych abonentów), a platforma przewiduje nawet odbicie o 1 mln w III kwartale (co uspokaja rynku na Wall Street).

Wygraj czas

Stąd można powiedzieć, że Netflix bardzo liczy na sukcesy czwartego sezonu Stranger Things i braci The Grey Man of the Russo ( Avengers: Endgame ), nie ma wątpliwości.

Niezależny analityk Rob Enderle określa: „ Zyskali czas, którego potrzebują, aby zatrzymać krwawienie ”. Za kulisami agitujemy w poszukiwaniu rozwiązań: reklama , gry wideo i ograniczenie udostępniania haseł są w zasadzce.

zima nadchodzi

W międzyczasie, od pierwszego cięcia, zwolniono ponad 400 pracowników, głównie w Stanach Zjednoczonych. Bliskie nasycenie rynku, ostra konkurencja i niepokojący kontekst gospodarczy (zwłaszcza wojna na Ukrainie). Jeśli Netflix nadal jest w czołówce platform streamingowych, walka o pozostanie „liderem” nie będzie łatwa. Jak powiedziałaby druga strona konkursu: nadchodzi zima … Źródło: The Washington Post, AVcesar
 
Do góry