nagrywarka dvd, ale jaka?????

kubamat

New member
witam, właśnie zacząłem rozglądać się za nagrywarką dvd, w tym temacie jestem laikiem więc proszę o pomoc, założenia co do nagrywarki poniżej:

- cena 900-1100 pln
- dysk twardy (160/250)
- odtwarzanie divx
- hdmi

sprzęt bedzie używany głównie do odtwarzania muzyki i filmów, od czasu do czasu bedę coś nagrywał

z góry dziekuje za pomoc
 

mobor

Banned
Pomysl jeszcze o SONY 750

Nad Panasiem ma tą przewagę że:

- mozna od razu nagrywać na płytka DUAL LAYER (w panasonicu musisz nagrac taki materiał wczesniej na dysk)
- masz wbudowany port USB pod który podlaczyc mozesz wiele urzadzen (czytniki kart pamieci, sprzet foto - video) W Panasonicu masz za to tylko slot SD o ile pamietam
- SONY ma wyjscie na drukarkę ;)
- SONY posiada bardzo fajną funkcję tworzenia videoprezentacji na płytach DVD z zapisanych na HDD plików JPG...
 

pisk

New member
kubamat napisał:
dzięki za wszystkie sugestie, a co myślicie o samsungach???

Witam,
również od paru miesięcy :-D wybieram nagrywarkę DVD z praktycznie takimi samymi wymaganiami jak Ty.
Przez 3 dni miałem nagrywarkę Samsung DVD-HR755. Niestety musiałem oddać ze względu na dyskwalifikującą wadę - włożenie kabla w gniazdo HDMI włącza progressive scan na wszystkich wyjściach. Ponieważ po HDMI chcę podłączyć projektor, a po RGB - TV (bez PS), oddałem ją do sklepu.
Próbowałem też LG RH-277H i też oddałem. Za głośna (Samsung niewiele cichszy) oraz brak przelotki RGB na złączu SCART (w Samsungu zresztą też).
Chyba pozostaje Panasonic. A może jest na sali użytkownik Thomsona?
 

pisk

New member
mobor napisał:
Pomysl jeszcze o SONY 750

Nad Panasiem ma tą przewagę że:

- mozna od razu nagrywać na płytka DUAL LAYER (w panasonicu musisz nagrac taki materiał wczesniej na dysk)
- masz wbudowany port USB pod który podlaczyc mozesz wiele urzadzen (czytniki kart pamieci, sprzet foto - video) W Panasonicu masz za to tylko slot SD o ile pamietam
- SONY ma wyjscie na drukarkę ;)