moduł CI+ z UPC

kono78

Member
Tak to wygląda
7539056a7bf4664da713fd36384c6694.jpg
 

pan_tymek

New member
Odnośnie języka, to w sekcji kanały zmień kraj na czechy i będzie prawidłowa czcionka.

Odnośnie modułu to używałem do dziś z powodzeniem karty UPC w 55c715. Do dziś bo po aktualizacji i resecie tv karta przestała się uwierzytelniać. Support UPC po wyczerpaniu wszystkich opcji rozłożył ręce. Technika nie wyslą bo tv oficjalnie nie widnieje na ich liście wsparcia dla tego tv. Czekam jeszcze na support TCLa.
 

ziomczyk

New member
Odnośnie języka, to w sekcji kanały zmień kraj na czechy i będzie prawidłowa czcionka.

Odnośnie modułu to używałem do dziś z powodzeniem karty UPC w 55c715. Do dziś bo po aktualizacji i resecie tv karta przestała się uwierzytelniać. Support UPC po wyczerpaniu wszystkich opcji rozłożył ręce. Technika nie wyslą bo tv oficjalnie nie widnieje na ich liście wsparcia dla tego tv. Czekam jeszcze na support TCLa.

Udalo się rozwiązać problem?
 

chopek84

Klub HDTV.com.pl
VIP
Odnośnie języka, to w sekcji kanały zmień kraj na czechy i będzie prawidłowa czcionka.

Odnośnie modułu to używałem do dziś z powodzeniem karty UPC w 55c715. Do dziś bo po aktualizacji i resecie tv karta przestała się uwierzytelniać. Support UPC po wyczerpaniu wszystkich opcji rozłożył ręce. Technika nie wyslą bo tv oficjalnie nie widnieje na ich liście wsparcia dla tego tv. Czekam jeszcze na support TCLa.

Troszkę odświeżę temat. Miałeś może jakieś hasło przy zmianie regionu? Bo nie mogę zmienić kraju na Czechy (żeby pozbyć się problemów z czcionką) bo nie znam hasła :/
Mam c835, soft v503 i parę dni temu zacząłem używać karty CI od UPC i wkurza mnie brak polskiej czcionki... Kolejna sprawa to problem z listą kanałów. Na samsungu nie było problemów, kolejność się ładnie sama ustawiła, a tu muszę przestawiać je ręcznie bo są w kolejności alfabetycznej niestety.
 
Do góry