Media-Tech MT4160

majkeljot

New member
Pojawił się niedawno ten odtwarzacz z tunerem DVBT i możliwością nagrywania. Czy ktoś może już to zakupił i mógłby coś przyblizyć?
resize.php
 

lukasz2

New member
Media-Tech CINEMA HQ MT4160

Ostatnio dokonałem zakupu tegoż urządzenia, czekam aż mi przyjdzie paczka. Chciałem coś do 200zł, obecnie na rynku w tej cenie mediatech jest bezkonkurencyjny. Jak się nim pobawię to opowiem co nie co. Polecił mi znajomy, który zna się na tym dobrze, ja jestem raczej laikiem.
 

majkeljot

New member
Ostatnio dokonałem zakupu tegoż urządzenia, czekam aż mi przyjdzie paczka. Chciałem coś do 200zł, obecnie na rynku w tej cenie mediatech jest bezkonkurencyjny. Jak się nim pobawię to opowiem co nie co. Polecił mi znajomy, który zna się na tym dobrze, ja jestem raczej laikiem.

No kolego Łukasz kiedy coś skrobniesz, bo pewnie już po pierwszych zabawach. Ja na razie tylko dowiedzialem się, że jest na procku Sunplusa, ale nic o nim nie wiadomo. Czekam niecierpliwie. pozdrawiam
 

lukasz2

New member
Oto i moje spostrzeżenia. Jako laik przede wszystkim doceniam, że udało się wszystko podłączyć i ustawić bez problemów. Jakość obrazu cyfrowego to osobna historia, więc nie będę o tym pisał. Faktycznie odtwarza rmvb i radzi sobie z polskimi napisami. Bez problemu odtwarza filmy z dysku zewnętrznego i pendrive'a. Sprawnie idzie mu nagrywanie. szybkie menu
bardzo szybko przełącza kanały głos nie zanika wcale, obraz na parę sekund.
 

lukasz2

New member
Utwory odtwarza bez problemu, między nimi słychać przerwy (ok. 0.5 sek.) ale jest to zauważalne. Zastanawia mnie, po co Ci taka wiedza? :) jak to świadczy o tunerze?
 

cypisek_xl

Member
Bez reklam
@majkeljot.
Funkcji Gapless szukać w takim budżetowym sprzęcie? No raczej trudno się jest spodziewać. Gdyby sprzęt był na wyższym modelu procesora Sigma plus dobre oprogramowanie to owszem.
 

majkeljot

New member