Media-centrum.pl opinie?

Ethar

New member
Kupiłem u nich swój pierwszy sprzęt - w sklepie przy Al. Krakowskiej. Na początku miałem o nich dobre zdanie, bo traktowali mnie dobrze jako klienta, ale... Po jakimś czasie zauważyłem, że jedna z kolumn, z których u nich kupiłem ma obitą krawędź, brakowało jednej gwarancji, a ostatnio robiłem porządki z kablami i się okazało, że mnie orżnęli na wtykach bananowych. :]
Wnioski możesz wysnuć sam. Trzeba im patrzeć na ręce.
Odsłuchy można tam zrobić, ale zakupy na Twoim miejscu zrobiłbym w Internecie, u któregoś ze zweryfikowanych sprzedawców - taniej i pewniej.
 

Ethar

New member
Akurat tych kolumn już się pozbyłem, znaczy się sprzedałem, a dla takiego drobiazgu nie chciało mi się wieść sprzętu do Warszawy.
Ponadto odkryłem to po jakimś czasie więc trudno byłoby im udowodnić, że nie zrobiłem tego sam, czego akurat jestem pewien.
Gwarancję udało mi się od nich wyszarpać, a ściemę na wtykach bananowych odkryłem dopiero po 2 latach od zakupu, bo były w koszulkach. :[
Tak czy owak niesmak pozostał.
 

antronic

New member
Kupiłem u nich swój pierwszy sprzęt - w sklepie przy Al. Krakowskiej. Na początku miałem o nich dobre zdanie, bo traktowali mnie dobrze jako klienta, ale... Po jakimś czasie zauważyłem, że jedna z kolumn, z których u nich kupiłem ma obitą krawędź, brakowało jednej gwarancji, a ostatnio robiłem porządki z kablami i się okazało, że mnie orżnęli na wtykach bananowych. :]
Wnioski możesz wysnuć sam. Trzeba im patrzeć na ręce.
Odsłuchy można tam zrobić, ale zakupy na Twoim miejscu zrobiłbym w Internecie, u któregoś ze zweryfikowanych sprzedawców - taniej i pewniej.

to może zaproponujesz koledze żeby odsłuch zrobił sobie też w internecie ?
ładnie to tak angażować ludzi i sprzęt z góry zakładając że się
nic u nich nie kupi ?
To że sam nie wiesz co kupujesz i w jakim stanie jeszcze nie
znaczy że wszyscy tak robią. Gdybyś się jednak pofatygował do sklepu
z uszkodzoną kolumną lub wtykami albo chociaż skontaktował
znalazłoby się rozwiązanie problemu więc nie pomawiaj sprzedawcy
bezpodstawnie o nieuczciwość na forach.



edytowano przez admina
 

ziomek2323

New member
Ni chce się wyrażać nie przychylnie, więc napiszę tylko żeby zastanowić się dwa razy przed zakupem i zobaczyć czy gdzie inndziej nie jest taniej
 

Ethar

New member
@atronic
Akurat za odsłuch bierzecie/biorą kasę , więc trudno tu mówić o tym, że klient naciąga sprzedawcę. A co do pomawiania i fatygowania, pomawiać można, gdy się nie ma dowodów, a ja je mam. Cały czas wisi na archiwum Allegro aukcja, na której sprzedałem kolumny, dodatkowo dysponuję wtykami, które mi wcisnęli. Chcesz je sobie zobaczyć?. Wybacz, ale biznes polega na zaufaniu, a nie patrzeniu cały czas drugiej stronie na ręce.
Już widzę jak po dwóch latach od zakupu wymieniacie/wymieniają mi wtyki bananowe. Albo uwzględniacie moją reklamację obitej kolumny po kilku miesiącach od zakupu. Bajerować to my, a nie nas.
Nie mam w zwyczaju szarpać się z nierzetelnym sprzedawcą/firmą, głosuję nogami i informuje innych o złych praktykach wszystkich, których mogę.
Co tutaj uczyniłem. Ludzie mają swój rozum i zdecydują komu wierzyć.
 

marekhoffman

New member
Nie mam zwyczaju krytykowania, ale poleciłbym chyba inne sklepy.
Nie chodzi o ceny, bo te każdy może sobie sprawdzić i porównać, ale raczej o obsługę. Dokładnie o wiedzę o sprzęcie i umiejętność obsługi klienta. Żeby tego nie opisywać, to proponuję się tam wybrać i zadać kilka pytań. Kiedyś kupowałem tam amplituner na prezent i 3 razy dzwoniłem potwierdzić, że go mają i że jest nowy-zapakowany, ale kiedy przyjechałem to się okazało że ten nowy zapakowany to jest demo z wystawy.

Chciałbym tylko podkreślić że mimo że jestem nowy na forum, to nie jest to spam, czy antyreklama. Nie reklamuję też innych sklepów.
 
Do góry