Mała historia z neutralnym zakończeniem.
29.11.2008 zamówiłem w marketmedia.pl Panasonica 42PY80, po uprzednim telefonicznym upewnieniu sie, że mają na stanie magazynowym. Pan z obsługi potwierdził zamówienie (zadzwoniłem powtórnie zaraz po wysyłce zamówienia). Super.
1.12.2008 dostaję maila - z inf, że nie ma w magazynie i trzeba poczekać.
"Przepraszamy lecz w tej chwili nie możemy zrealizować zamówienia, jednak jak tylko uzyskamy informacje o terminie reazlizacji Państwa zamówienia poinformujemy pocztą e-mail. Bardzo nam przykro ale na dzień dzisiejszy towar zamówiony w naszym sklepie jest niedostępny na naszych magazynach, lecz zamówienie pozostaje ważne do chwili pojawienia się tego towaru o czym poinformujemy. Przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość"
Hm. Za telefonik - akurat nie było osoby z którą rozmawiałem w sobotę, poproszono mnie o kontakt we wtorek. Ok.
We wtorek czyli dzisiaj dostaję maila z przeprosinami - no rozpłynąłem się:
"Panie Piotrze wprowadziłem Pana w błąd nieświadomie, za co musze przeprosić. W sobotę po naszej rozmowie rzeczywiście była ostatnia wolna sztuka plazmy 42PY80, jednakże ta sztuka okazała sie egzemplarzem nie do sprzedaży z uwagi na widoczne uszkodzenia kartonu, powstałe podczas transportu od dystrybutora, czego w dniu rozmowy nie wiedziałem. Za zaistniałą sytuacje jeszcze raz gorąco przepraszam."
Miło nawet.
Wcześniej w zamówieniu zaznaczyłem (jakieś przeczucie czy co?) że jeżeli nie będą mieli na stanie to rezygnuję. Więc zrezygnowałem - telefonicznie i mailem.
I co dalej. Rzut oka na ceneo - inny sklep (nie bedę robił reklamy - chyba, że zasłużą), który wcześniej brałem pod uwagę zastanawiając się nad 42PY8 (żadne Oskarmedia, czy nando) - miał w ofercie PY80 - o ok 150 zł taniej. Zamówiłem - zobaczymy. A co ciekawe po ok 4 godzinach oferta znikneła z ceneo. Ludzie szybcy są
Ale wróćmy do marketmedia.
Jeśli chodzi o obsługę - pierwsza klasa - przejmują się.
Co do wpadki - wyjaśnienie wydaje się być logiczne i właściwie jestem wdzięczny - zawsze to zaoszczędzona kasa.
Może macie jakieś doświadczenia z tym sklepem?
29.11.2008 zamówiłem w marketmedia.pl Panasonica 42PY80, po uprzednim telefonicznym upewnieniu sie, że mają na stanie magazynowym. Pan z obsługi potwierdził zamówienie (zadzwoniłem powtórnie zaraz po wysyłce zamówienia). Super.
1.12.2008 dostaję maila - z inf, że nie ma w magazynie i trzeba poczekać.
"Przepraszamy lecz w tej chwili nie możemy zrealizować zamówienia, jednak jak tylko uzyskamy informacje o terminie reazlizacji Państwa zamówienia poinformujemy pocztą e-mail. Bardzo nam przykro ale na dzień dzisiejszy towar zamówiony w naszym sklepie jest niedostępny na naszych magazynach, lecz zamówienie pozostaje ważne do chwili pojawienia się tego towaru o czym poinformujemy. Przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość"
Hm. Za telefonik - akurat nie było osoby z którą rozmawiałem w sobotę, poproszono mnie o kontakt we wtorek. Ok.
We wtorek czyli dzisiaj dostaję maila z przeprosinami - no rozpłynąłem się:
"Panie Piotrze wprowadziłem Pana w błąd nieświadomie, za co musze przeprosić. W sobotę po naszej rozmowie rzeczywiście była ostatnia wolna sztuka plazmy 42PY80, jednakże ta sztuka okazała sie egzemplarzem nie do sprzedaży z uwagi na widoczne uszkodzenia kartonu, powstałe podczas transportu od dystrybutora, czego w dniu rozmowy nie wiedziałem. Za zaistniałą sytuacje jeszcze raz gorąco przepraszam."
Miło nawet.
Wcześniej w zamówieniu zaznaczyłem (jakieś przeczucie czy co?) że jeżeli nie będą mieli na stanie to rezygnuję. Więc zrezygnowałem - telefonicznie i mailem.
I co dalej. Rzut oka na ceneo - inny sklep (nie bedę robił reklamy - chyba, że zasłużą), który wcześniej brałem pod uwagę zastanawiając się nad 42PY8 (żadne Oskarmedia, czy nando) - miał w ofercie PY80 - o ok 150 zł taniej. Zamówiłem - zobaczymy. A co ciekawe po ok 4 godzinach oferta znikneła z ceneo. Ludzie szybcy są
Ale wróćmy do marketmedia.
Jeśli chodzi o obsługę - pierwsza klasa - przejmują się.
Co do wpadki - wyjaśnienie wydaje się być logiczne i właściwie jestem wdzięczny - zawsze to zaoszczędzona kasa.
Może macie jakieś doświadczenia z tym sklepem?
Ostatnia edycja: