M-Audio HRS75 ??

wisniowy13

New member
Szukam opinii na temat tego zestawu , mało sklepów posiada te głosniki w swojej ofercie ,interesuje mnie jak się spisują w realu i czy są warte swojej ceny , proszę o pomoc i pozdrawiam :)
 

optimuso

New member
teraz wszystko jest robione w chinach. Harmany JBL i inne wiec o co tu rozmowa? :)
HRS 75 zagraja lepiej srodkiem pasma do Jamo 606 i nieco spokojniejsza gora od jamo
 

bagiennik

New member
Bez reklam
Jeżeli nie widzisz róznicy między markowym wysokiej jakości produktem wyprodukowanym w fabryce w chinach a chińską myślą techniczną w produktach klasy "no name" to nie mamy o czym rozmawiać ;>
A podany przykład tylko podkreśla co warte jest to cieniutkie Jamo ;>
 

wisniowy13

New member
zasięgam porady po porostu nie mam pewności jestem początkujący w tym temacie wiec w tym kierunku idą moje pytania po chyba jest forum prawda... ? Więc dzięki za opinie każde zdanie jest dla mnie ważne ,po za tym upewniło mnie to bo zamierzam dokonać zakupu jamo 608 :)a o M-Audio pytałem z czystej ciekawości pozdrawiam :)
 

bagiennik

New member
Bez reklam
Czy ja coś mówie ? Piłem do mędrca post wyżej, no to szkoda że chcesz głośniki które realnie grają gorzej niż te M-Audio w sumie ;)
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Znajomy kupił jakieś M-audio jako dodatkową parę kolumn do wzmaka stereo. No i tragedia, jak włączył stare kolumny Unitry (lekko podrasowane:)) a później przełączył na M-audio to tak jakby je czymś nakrył. Zero średnicy i góry a o basie nie wspomnę. Powiem szczerze że jak miałem kiedyś 7 letnie kolumny Koda 850, to grały znacznie lepiej.
 

mors111

Active member
Bez reklam