LG55CX + Smart 4K Vectra czy da się wyłączyć HDR?

adrja

New member
Witam!
Mam TV LG55CX + od wczoraj dekoder od Vectry Smart 4k, który chce, czy nie - działa w trybie Dolby Vision, albo HDR. Problem w tym, że sportu prawie nie da się oglądać (klatkowanie) - dla mnie jest to nie do przyjęcia! W statycznych, ewentualnie wolnych scenach jest dobrze, ale przy rychu są "schody"...

Może ktoś potrafi to wyłączyć?
 

adrja

New member
dekoder

Przed chwilą podłączyłem ten dekoder Smart 4K od Vectry (po LANie, internet 600Mb/s - realnie ok. 350) pod stary TV (1080p, a potem 1080i) oczywiście bez HDR i też są klatkowania przy dynamicznym sporcie...
Może ten dekoder po prostu nie wyrabia. Ma ktoś taki i może to potwierdzić lub zaprzeczyć?
 

matis1985

Klub HDTV.com.pl
VIP
Czy udało się komuś rozwiązać ten problem? Od dziś jestem posiadaczem tego dekodera i nie dam rady wyłączyć dolby visiov/ hdr i dodatkowo dźwięk rozjeżdża się z obrazem
 

matis1985

Klub HDTV.com.pl
VIP
Witam!
Mam TV LG55CX + od wczoraj dekoder od Vectry Smart 4k, który chce, czy nie - działa w trybie Dolby Vision, albo HDR. Problem w tym, że sportu prawie nie da się oglądać (klatkowanie) - dla mnie jest to nie do przyjęcia! W statycznych, ewentualnie wolnych scenach jest dobrze, ale przy rychu są "schody"...

Może ktoś potrafi to wyłączyć?
Czy udało się rozwiązać problem z tym dekoderem?
 

no_ologic

New member
Samemu nic się nie da zrobić z tym dekoderem, a na infolinii traktują ludzi jak idiotów i pytają: "dlaczego w ogóle chciałby Pan wyłączyć HDR? Przecież kolory są takie piękne i żywe z włączoną funkcją głębi koloru". Bez komentarza.

Polecam zmienić operatora dopóki można. UPC ma spoko ten mały dekoder 4K, aczkolwiek wydaje mi się, że spalił mi OLEDa Sony, na szczęście wymieniony na nowy na gwarancji. Chciałem założyć światłowód Orange, ale peszel był niedrożny i technik się poddał.
 

matis1985

Klub HDTV.com.pl
VIP
Nie da się tego zrobić. Serwisant vectry, który otrzymał ode mnie pytanie jak mam to zrobić i czy w ogóle da się to zrobić skwitował to trzema zdaniami: "Ale mi Pan zabił gwoździa. Jak znajdzie Pan rozwiązanie tego problemu niech mi Pan da znać. Nie jestem w stanie Panu pomóc." Infolinia także umywa ręce. Złożyłem zgłoszenie serwisowe 30.08 i do tej pory nikt się nie kontaktował że mną. Jeżeli ma Pan możliwość wymiany dekodera niech Pan toż robi. Mi się udało rozwiązać umowę zawartą na odległość i zawarłem nową ze standardowym dekoderem 4k z nagrywarką.
 

matis1985

Klub HDTV.com.pl
VIP
A ile masz teraz dopłaty za dekoder 4K ?
Na szczęście nie mam żadnej dopłaty. W salonie vectry pani która mnie obsługiwała wprowadziła mnie w błąd twierdząc, że nie mogę wymienić dekodera na normalny stąd złożyłem wypowiedzenie umowy zawartej na odległość. Gdy moje podanie dotarło do centrali skontaktowała się ze mną kobieta, która wcisnęła mi ten chłam i dla niej wyjaśniłem powód złożenia wypowiedzenia. Ta pani potwierdziła mi, że pani z salonu nie miała prawa odmówić mi wymiany dekodera. W ciągu kilku dni miałem w domu technika z normalnym dekoderem i nową umową. Kierowniczka salonu który mi odmówił wymiany dekodera osobiście zajęła się moja sprawą, przeprosiła mnie za wszystko i dodatkowo udzieliła rabatu na abonament w ramach przeprosin.
Dziś mam normalny dekoder 4k z nagrywarką który póki co nie sprawia żadnych problemów.
 
Do góry