Lg oled c8 martwe piksele

bladeno1

New member
Witam

W kwietniu 2019 r zakupiłem TV LG Oled C8. Dokupiłem dodatkową, 5-letnią gwarancję. Ubezpieczycielem jest Ergo Hestia S.A. w Sopocie. Jakiś czas temu na panelu zauważyłem martwe piksele (prawy dolny róg ekranu). Jest ich sporo - ponad 20. Gwarancja na TV jest do 14 kwietnia 2024r. Czy w ramach naprawy wymienią mi matryce na nową, wolną od wad? Czy wręcz przeciwnie -"wciśną" mi jakiś "szrot"? Ma ktoś doświadczenie z tą firmą ubezpieczeniową? Czy warto zgłaszać awarię sprzętu ? Proszę o pomoc. Pozdrawiam
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Kupiłeś ubezpieczenie, a nie gwarancję.
Musisz sprawdzić jakie dokładnie masz zapisy w umowie.
Oby się udało.
 

bladeno1

New member
Niestety dostałem negatywną odpowiedź odnośnie naprawy gwarancyjnej. W serwisie Ergo Hestii po obejrzeniu zdjęć stwierdzili ze jest to problem natury estetycznej i w żaden sposób nie wpływa na działanie sprzętu. Tak więc naprawa gwarancyjna nie obejmuje martwych pikseli.
 
Do góry