LG OLED B1 [2021] problem z aplikacją Netflix

djk25

New member
Witam. Czy ktoś ma problemy z aplikacją Netflix na OLEDzie od LG? Nie pomógł reset tv, powrót do ustawień fabrycznych, instalacja Netflix na nowo. Nie wiem co można jeszcze zrobić.
Zaznaczę, że chodzi mi o brak działania wskaźnika w większości pozycji na Netflix, długie ładowanie aplikacji oraz czasami puste okna zamiast okładek filmów. Łączę internetowe mam 1000mb/s.
Posiadam też HBO Max, Prime i Disney+, ale nie są to tak bardzo rozbudowane aplikacje jak Netflix i nie zauważyłem żadnych problemów.

 

Thrashers1965

New member
Witam. Czy ktoś ma problemy z aplikacją Netflix na OLEDzie od LG? Nie pomógł reset tv, powrót do ustawień fabrycznych, instalacja Netflix na nowo. Nie wiem co można jeszcze zrobić.
Zaznaczę, że chodzi mi o brak działania wskaźnika w większości pozycji na Netflix, długie ładowanie aplikacji oraz czasami puste okna zamiast okładek filmów. Łączę internetowe mam 1000mb/s.
Posiadam też HBO Max, Prime i Disney+, ale nie są to tak bardzo rozbudowane aplikacje jak Netflix i nie zauważyłem żadnych problemów.

U mnie podobna sytuacja tylko na netflix,brak odpowiedzi,szare prostokąty długie wczytywanie filmów.Czy może rozwiązałeś problem
 

djk25

New member
Więc chyba trzeba zacząć szukać rozwiązania na jakichś forach o tematyce Netflix lub ogólnie o platformach streamingowych.
 

Thrashers1965

New member
Spróbuję przywrócić tv do fabryki i zainstalować tylko Netflix.Potestować bez innych zainstalowanych aplikacji,a mam ich kilka,HBO,player,YouTube,prime vision.Zobaczymy ,a jeśli dalej lipa to pozostanie czekać na jakąś aktualizację telewizora.
 

djk25

New member
To napisz jakie będą rezultaty. Ja przywracałem do ustawień fabrycznych, ale zainstalowałem od razu HBO, Prime, Disney zanim sprawdziłem Netflixa. Ja mam ten problem juz od dłuższego czasu i w między czasie była już jedna aktualizacja telewizora. Niestety bez zmian.
 

Thrashers1965

New member
Ponownie wrócił problem.Ale jak wyłączysztv i włączysz działa ok.Ale to niejest rozwiązanie.Pewnie problem by rozwiązał kupując przystawkę smart tv ale czy to warto??Tam jest android i napewno sobie poradzi.
 

djk25

New member
U mnie tez nie. Znalazłem stronkę, gdzie są podane ewentualne przyczyny i co można zrobić. Był punkt o zmianie lokalizacji, a że nie mieszkam w PL, to ustawiłem na kraj w którym mieszkam, przeinstalowałem aplikację i było ok przez jakiś czas. Później znowu lipa. Najbardziej denerwuje mnie długie ładowanie netflix, po włączeniu tv. Wczoraj czekałem prawie 3 minuty, a później i tak apka się wczytuje nawet podczas nawigacji na stronie głównej i nie można wtedy nic zrobić. Podejrzewam jednak, że to wina tv lub providera internetu.
 

Thrashers1965

New member
Przetestuj jeszcze jeden sposób. U mnie jest lepiej.Gdy wyłączasz netflixa wejdż w pomoc i tam jest zamknij.Robię to od wczoraj i jest o niebo lepiej.Przetestuj i daj znać.
 
Do góry