LG LE37 5500 Jak połączyć n internetem?

siuta

New member
Mam problem z połaczeniem tv 5500 z netem z kablówki,łącze tak kablowka-modem-ruter{netgear wireless g-54}jeden kabel do pc,drugi do tv,tv nie widzi sygnału i za cholere nie potrafię skonfigurować rutera aby w tv odbierał mi netcasch,może powinienem zwrócić się do kablówki o drugi ip?ale to się wiąże z dopłatą.może cos nie tak z tv niemama pojęcia co robić!pomocy :)
 
Ostatnia edycja:

Kolina

Member
Ja mam siec osiedlowa i bezposrednie polaczenie kablem takze nie pomoge Ci. Zerknij na ustawienia routera - moze nie dodales adresu karty sieciowej wbudowanej w TV.
 

siuta

New member
a jak znaleźć i gdzie wpisać ten adres tam wszystko jest po angielsku?,sorry ale jestem zielony w tych tematach.
 

tgubala

New member
Żeby wszystko działało proponuję na routerze ustawić połączenia jako statyczne a w podłączonych urządzeniach np. telewizorze ręcznie nadać statyczne IP w ramach sieci i oczywiście ręcznie skonfigurować pozostałe opcje (maskę podsieci, bramę i DNS). Będzie działać.
 

siuta

New member
robia test sieci tv pokazuje nie odpowiadajaca bramke sieciowa wiec najprawdopodobniej walnieta karta w tv,dodam ze adres karty to ff:ff:ff:ff:ff
 

nus

New member
Domyślnie podłączenie do neta w kablówce INEA
Podłączenie TV le5500 do internetu w kablówce INEA .
Musisz użyć routera który umożliwia sklonowanie numeru MAC karty sieciowej w Twoim komputerze .(ze względu na blokadę- dostawca każe sobie płacić 5 zyla za każde następne urządzenie )
Ja podłączyłem ten router D-Link DIR-600.
Podłącz router kablem ethernetowym. Otwórz przeglądarkę internetową (np. Mozilla Firefox, Internet Explorer), wpisz w pasku adresu:]http 192.168.0.1/. Wpisz nazwę użytkownika admin, hasło zostaw puste. Po kliknięciu OK otworzy się strona konfiguracyjna routera.