LG 55C11LB problem z webOS

sadbre

New member
Witam,
od niecałych 3 tygodni posiadam nowy telewizor LG 55C11LB, jednak już po 2 zaczęły się problemy z różnymi aplikacjami min youtube, youtube kids, czasami netflix lub plex, wygląda to tak że aplikacje potrafią się same wyłączyć podczas oglądania, lub nawet podczas uruchamiania apki się crashują i wyrzucają do ekranu głównego. Na infolinii sugerowali że to może być problem z moim internetem, posiadam łącze 600 Mb/s od vectra, tv testowałem kablem rj45 i przez wifi 5GHz, efekty takie same(każde inne urządzenie podpięte do sieci działa dobrze, w tym drugi tv na androidzie).
Po wyłączeniu tv z prądu, telewizor działa 2-3 dni bez crashów, ale potem znów dzieje się to samo, w losowych momentach. Był też u mnie pan serwisant z LG, wymienił w nowym tv płytę główną, ale problem dalej występuje.
Czy ktoś ma pomysł co może być nie tak? Dlaczego webos jest taki niestabilny? Co mogę jeszcze zrobić ?
 

zerojedynkaX

Klub HDTV.com.pl
VIP
Mam też internet z Vectry , słabszy 150 Mb i telewizor kupiony 2 tygodnie temu LG C11LB tylko w wersji 48 cali. Problem u mnie nie występuje. Nie miałem problemu z webOSem i żadnymi aplikacjami , również tymi o których piszesz. Wszystko chodzi płynnie tak jak trzeba. Może problem z oprogramowaniem telewizora ? Reklamuj jeszcze raz w LG niech to naprawią.
 

VitoCx

Member
Nie będę zakładał specjalnie nowego tematu, ale od wczoraj na WebOs dostępna jest wreszcie aplikacja Canal+. Chwile testowałem i działa stabilnie.
Jedyne zastrzeżenia mam do jakości treści w 4K.
Jest tez opcja żeby obraz nie był nadawany w czasie rzeczywistym ale u mnie ona nie działa. Być może dzięki niej obraz UHD byłby lepszy po zbuforowaniu. Jak jest u Was?
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Dzięki za info. Czekałem właśnie na jakieś wieści o niej bo chcę zainstalować u znajomej i byłem ciekaw jak działa (zawieszki, trudność obsługi itd.)
 

VitoCx

Member
Przy wyłączonym strumieniowaniu w czasie rzeczywistym jakość jest już zdecydowanie lepsza. Funkcja działa
 

ig81599

New member
Mam też internet z Vectry , słabszy 150 Mb i telewizor kupiony 2 tygodnie temu LG C11LB tylko w wersji 48 cali. Problem u mnie nie występuje. Nie miałem problemu z webOSem i żadnymi aplikacjami , również tymi o których piszesz. Wszystko chodzi płynnie tak jak trzeba. Może problem z oprogramowaniem telewizora ? Reklamuj jeszcze raz w LG niech to naprawią.

150 MB wystarcza na telewizję internetową
 

rafel1809

Member
Cześć
Może podłączę się pod temat. Mam 48 cali z serii A. Kuzyn nabył Dysneya+. Ja zainstalowałem - na komórce działa, na kompie też. Na Webosie jako jedyna aplikacja wymaga konta LG. Po zainstalowaniu, przy próbie logowania do aplikacji, pojawia się jakiś kod, tylko gdzie go wpisać? Czy w tym przypadku konto LG ma być założone na konto, na które została zarejestrowana usługa (co byłoby totalną paranoją)?
 

Vex

Member
Bez reklam
Konto LG zakładasz swoje i tyle. Później przy HBOMax jesteś proszony o wejście na stronę i wpisanie kodu, który jest na ekranie i to wszystko.
 

Polo510

New member
Nie będę zakładać specjalnie nowego tematu ale może ktoś pomoże.

Od niedawna posiadam LG C1 i wczoraj pojawił się mały drobny irytujący problem.
Otóż nie działają przyciski bezpośrednio do Netflix/Disney+/Prime
Pojawia się komunikat "ten przycisk nie jest dostępny" ktoś wie dlaczego i jak to naprawić?
 
Do góry