LG 50pv350 a brak DTS

luckyNb83

New member
Witam.

Poniewaz jestem nowicjuszem w dziedzinie HD, kina domowego itd, mozliwe ze moje pytania moga wydac sie nieco idiotyczne, wiec prosilbym o wyrozumialosc.

Otoz zamierzam kupic plazme wymieniona w temacie. Jedna z rzeczy ktora nie daje mi spokoju to brak DTS. I tu pierwsze pytanie: jak duza jest to strata dla wlasciwosci audio telewizora, czy jest to system w ktory opatrzony jest kazdy film, ktory moze byc ogladany w 5.1? kolejne pytanie: jesli zrodlem jest pendrive podlaczony do tv z filmem z DTS, a do tv podlaczony jest rowniez amplituner ktory ten DTS obsluguje - czy DTS bedzie dla tego filmu dzialal? I ostatnie pytanie - bardziej ogolne odnosnie filozofii dzialania HDMI: czy taki amplituner posiadajacy 5 zlaczy HDMI podlaczony jednym z nich do TV bedzie dzialal na zasadzie huba HDMI tzn czy bedzie robilo roznice jesli np konsola, odtwarzacz dvd lub dekder tv beda podlaczona od TV czy do amplitunera czy tez moge podlaczac wszystko, co ma HDMI do wszystkiego innego co ma rowniez HDMI i bedzie smigac?

Mam nadzieje, ze to co napisalem jest w miare komunikatywne i zrozumiale ;)

pzdr
 

Kadajo

New member
Bez reklam
Biorąc pod uwagę kiepską jakość głośniczków w każdym TV DTS czy AC3 nie zrobi żadnej różnicy, z tego TV niestety DTS nie usłyszysz nawet na ampli, jest to chyba największa wada ponieważ większość ripów ma dźwięk DTS, pozostaje kupienie odtwarzacza BD lub oglądanie filmów z komputera.

Co do HDMI to w teorii tek będzie, wszystko zależy od Amplitunera, w praktyce czasami jednak są problemy z takim podłączeniem. Najlepiej urządzenie podłączać bezpośrednio.
 

diuczysko

New member
Bez reklam
W przypadku amplitunera podłączasz wszystkie urządzenia po hdmi właśnie do niego a wyjście hdmi z amplitunera do wejścia w tv.
 

luckyNb83

New member
Dzieki za szybka odpowiedz.

To troszke lipa z tym DTS-em.