Kupno Samsung UE55J6200

ysza

New member
Witam, zdecydowałem się na kupno wyżej wymienionego modelu TV. Niestety podobnie jak w przypadku H6400 ciężko z dostępnością tych modeli. Znalazłem jednak J6200 tutaj:
afgcomputers. pl

Na stronie widnieje komunikat, że towar jest nowy fabrycznie zapakowany oraz posiada polską gwarancję producenta 24 miesiące. Wolałem jednak poczytać o tym sklepie i znalazłem na ceneo komentarz w którym kupujący pisał, że otrzymał model J6202 który nie jest z polskiej dystrybucji. Na to sklep odpowiedział:

"Witamy Zamówiony model ue60j6200 jest starszym modelem do wysłanego ue60j6202, z racji unowocześnienia tunera DVB-T do wersji DVB-T2. Za rok, dwa wejdzie telewizja naziemna II generacji tzw. interaktywna, która będzie obsługiwana wyłącznie przez nowe tunery DVB-T2. Nasza firma stara się wychodzić na przeciw nowościom technicznym i sprzedaje już nowe wersje linii J6200. Nie jest prawda, że gwarancja jest sklepowa. Na wszystkie modele telewizorów Samsung obowiązuje gwarancja 2 lata zewnętrzna w każdym serwisie autoryzowanym Samsung Polska. Prosimy pamiętać, że również na sprzęt zakupiony w innym państwie obowiązuje gwarancja 2 lata w Samsung Polska na podstawie dowodu zakupu, dlatego informacja, iż model J6202 nie posiada gwarancji Samsung Polska jest nonsensem. Klient otrzymał nowszy, wyższy model bez dopłat z gwarancją 2 letnią Samsung Polska. Z Poważaniem Sklep Afgcomputers.pl"

Co sądzicie o tym? Czy ewentualnie jeśli dostanę J6202 będzie równie dobry i nie będzie problemów z gwarancjami?

Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Z mojej wiedzy wynika że towar w tym sklepie pochodzi z Niemiec.
Sprawdź na infolinii Samsunga jak wówczas wygląda serwis.
Samsung niechętnie serwisuje takie telewizory.
 

ysza

New member
Bardzo dziękuję za odpowiedź. Czy jesteście w stanie wskazać modele o podobnych parametrach jak H6400 lub J6200? Dodam że nie potrzebuję 4K, 3D, zależy mi na dobrym obrazie, bezawaryjności i dostępności produktu w sklepach. Budżet około 3500zł, maksymalnie 4000zł.
Z góry dziękuję za pomoc.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Masz Już modele 4K , 100Hz, VP9 , HDR , kalibracja.
Wg mnie za 3950 zł zagra znacznie lepiej Philips 55PUS6521.
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
Bardzo dziękuję za odpowiedź. Czy jesteście w stanie wskazać modele o podobnych parametrach jak H6400 lub J6200? Dodam że nie potrzebuję 4K, 3D, zależy mi na dobrym obrazie, bezawaryjności i dostępności produktu w sklepach. Budżet około 3500zł, maksymalnie 4000zł.
Z góry dziękuję za pomoc.

Od samsunga lepszy będzie Sony 55" W808C / W809C - cena 3799 zł.
Co do gwarancji, to niektóre sklepy sprowadzały z Niemiec płaskiego Samsunga 55JS8000, który nie miał w Polsce oficjalnej dystrybucji - był tylko "zakrzywiony" JS8500. Sprzedawcy też twierdzili, że na JS8000 jest gwarancja Samsung Polska, a infolinia Samsunga twierdziła co innego - produkt nie mający polskiej dystrybucji serwis Samsunga nie chce naprawiać, no chyba, że się ma oryginalny (np. niemiecki) dokument zakupu.
Z tego co wiem, to Panasonic i LG nie kładzie kłód pod nogi konsumentom w przeciwieństwie do Samsunga. Czy ktoś wie jak wygląda sprawa z Sony???
 

ysza

New member
Dzięki za propozycję, ale tak jak wspomniałem nie potrzebuję 4K oraz 3D. Co do tego sony to myślałem nad modelem 55W755c, chyba równie dobry jak wyżej wymieniony, ale tańszy bo bez 3D? Jedyne co mnie odwodzi od niego to android na którego sporo osób narzeka.
 

Wolfram

New member
Zacytuje odpowiedź Samsunga w tej sprawie:
"Proszę Pana sprzedawca nie przekazuje Panu pełnych prawidłowych danych.

Model J6202 nie jest nowszą wersją modelu J6200, a wersją o zmienionej specyfikacji dedykowaną na rynek niemiecki. Więc część opcji dostępnych w TV może nie być aktywna w polsce. Dodatkowo model ten może nie posiadać opcji nagrywania, proponuje więc potwierdzenie pełnej specyfikacji produktu ze sprzedawcą. Dodatkowo kupując produkt z innej dystrybucji niż polska, nie będzie Pan posiadał pełnych praw gwarancyjnych jak modele oferowane przez nas na rynku polskim. Oznacza to, że naprawa może trwać ponad 30 dni i nie przysługuje Panu prawo żądania wymiany telewizora na nowy przez serwis. W przypadku braku części lub możliwości naprawy TV jest zwracany bez naprawy.

Więc jak Pan zauważył z podanego maila, model J6202 nie będzie posiadał takiej samej gwarancji jak model J6200 oferowany przez nas na rynku polskim."
 
Do góry