Nowe gry z DLSS w tym tygodniu to:
o Gangs of Sherwood – debiutuje 30 listopada z technikami DLSS 2 oraz DLAA. Posiadacze kart graficznych GeForce RTX z serii 40 zauważą średni wzrost wydajności wynoszący 66% w rozdzielczości 4K z włączonymi maksymalnymi ustawieniami graficznymi.
o Last Train Home – dostępna od dzisiaj z NVIDIA DLSS 2. W tym przypadku karty graficzne GeForce RTX z serii 40 zapewnią nawet dwukrotny wzrost wydajności w rozdzielczości 4K z włączonymi maksymalnymi ustawieniami graficznymi.
o Satisfactory - tytuł został zaktualizowany do silnika graficznego Unreal Engine 5, dodając techniki DLSS 2 i DLAA. Karty graficzne GeForce RTX serii 40 dzięki technice DLSS zwiększą wydajność tytułu średnio o 71% w rozdzielczości 4K z włączonymi maksymalnymi ustawieniami graficznymi.
Kup kartę GeForce RTX i odbierz subskrypcję PC Game Pass oraz GeForce NOW Priority na 3 miesiące
NVIDIA ogłosiła także zupełnie nowy zestaw promocyjny. Osoby, które zakupią w sklepie biorącym udział w akcji, kartę graficzną GeForce RTX 4090, 4080, 4070 Ti, 4070, 4060 Ti lub 4060 otrzymają subskrypcję PC Game Pass oraz GeForce NOW Priority na 3 miesiące (o wartości 60 USD).
Promocja zakończy się 8 stycznia 2024 roku o godzinie 18:00.
Trwa również promocja związana z subskrypcją usługi GeForce NOW. Osoby, które zarejestrują 6-miesięczny abonament Ultimate, otrzymają także bezpłatnie 3-miesieczną subskrypcję PC Game Pass.
Nowe narzędzia AI. Twórz urzekające sceny 3D z wykorzystaniem kart graficznych GeForce RTX.
Nourhan Ismail to utalentowana artystka 3D, która jest znana ze swojego imponującego izometrycznego stylu graficznego wypełnionego żywymi i subtelnymi kolorami. W tym tygodniu przedstawiła swoje najnowsze dzieło Twórca w dzień, gracz w nocy. Urzekająca scena wypełniona jest intrygującymi szczegółami. Nourhan nauczyła się pracy w środowisku 3D samodzielnie, korzystając z dostępnych w sieci samouczków i poradników.
Artystyczna podróż Ismail rozpoczęła się w młodym wieku. Była to dla niej forma ucieczki od konfliktu zbrojnego w jej rodzinnej Syrii. W tym czasie jej rodzina straciła dom i doświadczyła wielu trudności. Otoczenie stało się dla niej źródłem inspiracji i ukształtowało jej indywidualną stylistykę. W ten sposób zaczęła tworzyć izometryczne sceny wybranych pomieszczeń.
Proces twórczy Nourhan Ismail rozpoczął się w programie Blender, który został ostatnio zaktualizowany do wersji 4.0. Ray tracing OptiX w silniku renderującym Blender Cycles był akcelerowany przez jej kartę graficzną GeForce RTX 3080 Ti, co znacząco przyśpiesza działanie w rzutni programu. Podgląd jest bardziej wiarygodny, a całość działa bardzo płynnie. Ostatnie poprawki twórczyni nanosiła w programie Adobe After Effects, gdzie dostępnych jest ponad 30 efektów akcelerowanych przez karty graficzne RTX, co pozwala przyspieszyć cały proces i kończyć projekty z zapasem czasu.
„Czasy zawsze będą trudne, a więc nie poddawaj się i nigdy nie trać wiary w siebie”. To słowa otuchy od Ismail dla wszystkich twórców, którzy tego potrzebują.
Jeżeli chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat warsztatu Nourhan Ismail i nowych narzędziach AI takich jak Reallusion AccuFACE, odwiedź najnowszy wpis na blogu In the NVIDIA Studio.