Kino domowe max 3 500zł - nacisk na Audio

maciuf_2004

New member
Witajcie
Zbieram się do zakupu stacjonarnego sprzętu Hi-Fi. Nie ukrywam, że nie znam się na stronie technicznej praktycznie wcale więc mogę zadawać głupie pytania.
Sprzęt ma służyć głównie do odsłuchu muzyki z płyt gramofonowych (gramofon i preamp mam), płyt CD i jako wzmacniacz do zmodowanego ipoda.
Do tego wystarczyłby w sumie dobry wzmacniacz, odtwarzacz CD i głośniki stereo i przy takim zestawie bym otrzymał zapewne najlepszy stosunek jakości do ceny.

Poza ww. byłoby jednak miło jakby zakupy przydały się też do oglądania filmów i słuchania radia cyfrowego. Przydałyby się więc: moduł radia cyfrowego, DLNA (chociaż z tego jeszcze nie korzystałem - wydaje mi się sensowne), wejścia i wyjścia HDMI, wejście optyczne, odtwarzacz blu-ray i przynajmniej ten głośnik centralny, subwoofer a chętnie również satelity z tyłu.
Filmy oglądam z projektora - obecnie HD ready i na szybką zmianę się nie zapowiada, bo na moje potrzeby wystarcza.

Czego powinienem szukać? Czy po prostu dobrego kina domowego, czy raczej skonfigurować coś indywidualnie - tylko co? Raz jeszcze zastrzegam, że głównie zależy mi na hi-fi stereo, a 5.1, jakość filmów, jakość subwoofera, strumieniowanie, youtuby i inne pierdoły wystarczą mi w jakości zupełnie podstawowej.

Z góry dziękuję za pomoc.
 

ThePepe

New member
Bez reklam
Ale te 3500 to na samą elektronikę, czy również z kolumnami?
Powiem Ci, że jeśli muzyka głównie to idź w stereo. Muzyka z kina domowego za takie pieniądze może Cię zawieść. No, ale to też zależy od Twojego słuchu, więc polecałbym jechać gdzieś i posłuchać muzyki na wzmacniaczu stereo, a potem na ampli kina domowego, jeśli nie usłyszysz różnicy, to będziesz wiedział w jakim kierunku iść :)
 

maciuf_2004

New member