Kino domowe do małego pokoju -1200 PLN

Mniam

New member
Witam!

Nie znam się na tym kompletnie więc zapytam- tylko nie śmiać się ;)
nigdy nie miałem ani odtwarzacza DVD ani niczego pochodnego ;)

Ja wiem, że tu się rozmawia o mega zestawach. Ale może coś z tych do 1200 PLN dla amatora jest godne uwagi?

Przeznaczenie: Filmy 80%, muzyka 20%

Pokój 3,6 m x 2,4 m
TV 23cale lcd Samsung.

Lubię czasem obejrzeć sobie film DVD, DIVX ... więc dobrze, zeby obsługiwało pliki z napisami (wszystkie obsługują? ;)

PYTANIE ZASADNICZE:
Czy jest sens zainwestować w jakieś małe kino domowe do takiego małego pokoiku i odbiornika czy to kompletny nonsens? No odbiornik może z czasem urośnie ;)Kupić odtwarzacz i nie wymyślać?

1) Jeżeli jest sens to proszę o linki z konkretnymi modelami, które polecacie do takiej klitki.

2) Jeżeli nie ma sensu inwestować w kino to proszę o linki do sugerowanych odtwarzaczy lub nagrywarek.

3) W kórym sklepie internetowym najlepiej dokonać zakupu?

Do wydania ok 1200 PLN.

pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

ArtS007

New member
Bez reklam
4 x 6 m, to daje 24 m2 i nie jest to klitka. Chyba, że inne pomieszczenia w Twoim siedlisku mają po 50 m2. 1200 zł to nieco mało, ale można już kupić jakiś zintegrowany zestaw kina z plastikowymi głośnikami. Radziłbym jednak zastanaowić się nad opcją zestawu amplituner + dvd + drewniane głośniki w systemie 5.0. Zagra to o wiele lepiej. Jedynym problemem, to konieczność dokupienia do takiego zestawu subwoofera. Zestaw bez subwoofera można już znaleźć za około 1500-1600 zł. Za dodatkowe 400-500 zł nabędziesz subwoofer. Na pewno warto. Dźwięk nawet z budżetowego kina powali na kolana to, co słychać z głośników telewizora.

ArtS :)
 

Mniam

New member
ArtS007 napisał: