Kino 5.1 3200-3500

xo83

New member
Witajcie,
na wstępie chciałem napisać, że (pewnie jak większość tu piszących pierwszy temat) jestem kompletnym laikiem i, że bardzo liczę na waszą pomoc.

Zestawy które sobie upatrzyłem to:

ww.mediaexpert.pl/komponentowe-zestawy-kina-domowego/kino-domowe-yamaha-rxv-479-ns50-nsp60,id-554979
+
ww.mediamarkt.pl/gl-basowy-yamaha-yst-sw030-czarny,id-13469

oraz

ww.mediamarkt.pl/kino-domowe-yamaha-rx-v577-ns-50-ns-p60-czarny,id-956390
+ ta sama tuba
ww.mediamarkt.pl/gl-basowy-yamaha-yst-sw030-czarny,id-13469

w jednym ze sklepów gość mnie dosyć mocno namawiał na ten model
ww.tophifi.pl/yamaha-r-n500.html
i nawet można by powiedzieć nakłaniał abym kupił sobie zestaw stereo, że lepszy dźwięk że lepsze doznania itd.

Co mogę dodać, pokój mój ma niecałe 20m2, stosunek muzyki do filmów to 40/60
a muzykę jaką lubię to elektro; minimal a tu próbka jednego z fajniejszych kawałków
(zachęcam :popcorn:)
ww.youtube.com/watch?v=KD1NTfTF21I

P.S. Chciałbym ampli z możliwością podłączenia dysku przez router oraz spotify, czy uruchamianie muzyki poprzez tablet z owego dysku)
P.S. II Usunąłem przed każdym linkiem literkę "w" bo dopiero powyżej 5 postów mogę wrzucać linki.

Pozdrawiam
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To Harman 161 i Klipsch w zestawie zagrają do tych warunków tak, że Ci szczęka opadnie . Pytaj o szczegóły Blackninja .
 

xo83

New member
To Harman 161 i Klipsch w zestawie zagrają do tych warunków tak, że Ci szczęka opadnie . Pytaj o szczegóły Blackninja .
Możesz napisać dokładne symbole, chciałbym poczytać o nich i zobaczyć jak wyglądają. Do Ninji się odezwę jak będę pewien na sto procent zestawu. Jutro jeszcze narysuję rozmieszczenie pokoju bo jest dość nie symetrycznie, co pewnie nie zmieni polecanego zestawu :)

Edit. Można prosić moderatora o poprawienie godziny na serwerze.
BTW. Jak się przegląda forum strona po stronie czy czytając posta strona po stronie to czasami