Kamera do 2500zł

dirty

New member
Witam
Prosiłbym o wyrozumiałość. Moje zapytanie, nie będzie ostatnim postem na tym forum.
Z grubsza wygląda to tak - z kamerami nigdy nic nie miałem wspólnego.
Szukam kamery do zastosowań niekonieczne amatorskich .
Siedzę w muzyce i chciałbym na tym nagrywać materiały promo ( zapowiedzi, zajawki i wszelkiego rodzaju rzeczy związane z tym łącznie z teledyskami).
Czeka mnie dużo nauki w tym temacie i tutaj ciesze się, że trafiłem do Was na forum.
Kamera będzie używana w świetle dziennym i nocnym ( jeżeli zajdzie taka potrzeba będziemy używali dodatkowego oświetlenia).
Zależy mi na dobrej jakości obrazu, nagrywaniu wewnątrz budynku jak i w plenerach itd.
Prosiłbym o pomoc w doborze kamery - jestem całkowicie zielony w tym temacie a nie chciałbym wyrzucić pieniędzy w błoto.
Czy w przedziale do 2.500zł jestem w stanie kupić coś atrakcyjnego?
Rozumie, że denerwują Was pytania - gdzie ktoś pojawia się na forum w liczbie jednego pytania i ucieka, ja mam zamiar zostać na dłużej ze względu na samą wiedzę, którą jestem w stanie tutaj zdobyć.
Przeglądałem różne testy ale z własnego doświadczenia wiem, że często są to sponsorowane artykuły i nie zawsze są porównywalne podobne produkty przez co coś odpada lub wygrywa.
Dziękuję z góry za pomoc.
Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek
 

dirty

New member
mimo braku odpowiedzi - poczytałem trochę, obejrzałem różne sample i decyduju się na Panacosnic HDC SD700, nieco więcej kosztuję ale myślę, że sprawdzi się
pozdrawiam
dirty
 

dirty

New member
Weź także pod uwagę w jakim formacie nagrywa kamera i co będziesz chciał zrobić z nagranym materiałem. ( w jakim formacie go prezentować).

Poczytaj

dzięki za pomoc, po lekturze jedyna zmiana jaka nastąpiła to wybór - TM700
przeczytałem o problemie z szumami wiatraka ale jeżeli istnieję możliwość podłączenia zewnętrznego mikrofonu to problemu nie ma a pod większość rzeczy będziemy podkładali gotowe pliki dźwiękowe