"Jednorazowa" kamera do nagrania nocą

S

SphunaR

Guest
Witam.
Pilnie potrzebuję kamery z możliwością nagrywania w nocy (jakaś noktowizyjna?). Kamera będzie używana tylko raz (żeby złapać złodzieja), dlatego chciałbym, żeby była możliwie jak najtańsza i spełniała następujące wymagania:
- możliwość nagrywania w dzień/wieczorem/w nocy (największy nacisk na noc)
- ma nagrywać z odległości około 10-15 metrów tak, żeby dało się zobaczyć twarz.

Bardzo proszę o pomoc, mam nadzieję, że mi pomożecie z wyborem gdyż nie znam się na tym sprzęcie.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
To ma byc reczna przenosna kamera, czy tez kamera do monitoringu?
Taka reczna na raz, to pewnie Sony, uzywana np. Mialem kiedys taka i widziala w pelnej ciemnosci. Idealna na imprezy :) Podejrzewam ze na allegro teraz kosztuje grosze.
Natomiast jak to ma byc do monitoringu (czyli calonocne nagrywanie) to wystarczy kupic odpowiednia kamere nocna do rejestratora, ale pierwsza opcja bedzie dla Ciebie lepsza jak sie domyslam i tansza.
Sa jeszcze wifi podlaczane do PC, ale tutaj juz niech ktos inny sie wypowie.
 
S

SphunaR

Guest
Obojętne czy do monitoringu, czy przenośna - umieszczę ją pod dachem, a nawet jakby ją zalało to żadna strata, bo tak jak pisałem - ma być do użytku na jedną noc jeśli się uda.

Zapomniałem dodać, że musi pomieścić zapis obrazu przez noc, bo nie wiem o której dokładnie zjawia się złodziej. Więc albo obraz musi mało zajmować, żeby się to zmieściło albo musi być możliwość zapisu na dysk zewnętrzny (obojętne czy przez sieć na komputer, czy na jakiś nośnik.

A pamiętasz jaki konkretnie model tego Soniaka?
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Ciezka sprawa, powina miec moze nagrywanie w podczerwieni (nie wiem czy rozpoznasz twarz, chodzi też o odleglosc, itp.) i opcje wyłączenia diody z przodu, by zlodziej się nie zorientował. Diodę najwyzej zamalujesz czarnym pisakiem. Co ten zlodziej Ci wyrządza? Moze po poprstu poczekac na niego z kolegami i kijem do baseballa?
 
S