Jaki tv ?

PrzemekA.

New member
Dzień dobry !
Wiem, że ciągle padają pytania "jaki tv wybrać". Ja jestem zupełnym laikiem i jak czytam specyfikacje to niewiele rozumiem, nie mówiąc już o różnicach w nazewnictwie tych samych rzeczy w różnych markach. Znam natomiast moje preferencje i warunki, które chciałbym aby telewizor spełniał.
Ze względu na 'wielkość" pokoju ma to być tv 46 calowy i 3D. Cena nie gra roli o tyle, że telewizor kupuje się raz na parę lat i chciałoby się mieć np. po 3 latach nadal w miarę dobry telewizor. Ale też nie jestem bogaczem i nie chciałbym przepłacać jak jakiś frajer gdy można mieć co najmniej to samo za niższą cenę).
Pokój jest raczej ciemny. Zależy mi na dobrym obrazie (czerń i biel), braku "smużenia", full HD w 3D, braku refleksów świetlnych (odbić światła), braku "chmurek" z podświetlania matrycy (nie wiem jak to się nazywa - coś na literę "c"), dobrych kolorach i niezamazanym obrazie przy patrzeniu z boku (nie tylko "na wprost"). Obraz jest dla mnie najważniejszą rzeczą ale chciałbym także by tv miał dużo dobrych multimediów. Tu najważniejszy jest internet - bez ograniczeń i szybki (oczywiście na miarę tv bo podobno są podobno szybsze i wolniejsze - to podobno zależy od procesora czy jest dual). Na dźwięku mi nie zależy gdyż mam w miarę dobre kino domowe. (zastanawiam się nad SONY HX850, SONY HX920, Samsungiem ES 7000 lub 8000 oraz nad PanasoniciemTX-L47DT50E). Ja rozumiem, że są różne preferencje ale szukam w miarę możliwości obiektywnej odpowiedzi na moje dylematy. To co mówią sprzedawcy w sklepach to czasami same sprzeczności. Oczywiście w SONYCENTER chwalą tylko SONY (ale czasami aż irytująco nie chwaląc samego modelu SONY a dyskredytując konkurencję).
Uprzejmie proszę o dobre rady. Wygląd i zużycie energii to rzeczy o tyle nieistotne, że każdy z wymienionych TV mi (i żonie !!!) się podoba a zużycie prądu jest b. podobne. Nara i Pozdro !!!
 

PrzemekA.

New member