Jaki telewizor dla całkowicie początkującego

Mops

New member
Witam i z góry przepraszam moderatorów jeżeli temat jest w niewłaściwym dziale ale bardziej odpowiedniego nie potrafiłem znaleźć.
No więc było by tak jak w temacie to bedzie moj pierwszy slim i nie chcial bym na starcie popelnic jakiegos glupiego bledu, mam kilka Telewizorów na oku jednak ogranicza mnie to że jestem tylko biednym studentem i chcialem wziasc telewizor na raty w Euro AGD, znalazlem tam kilka interesujących mnie pozycji jednak nie mam pojecia czym one sie wogole roznia i ktory jest lepszy a ktory gorszy, oto one:
-LG 32LB75
-Samsung LE32M71B
-Grundig LXW828720
-LG 32LC25R
-PHILIPS 32PFL5322
-SAMSYNG LE32S81B
-LG32LC52

No i jeszcze 2 takie 40-ki jednak to w ostatecznosci gdyby okazaly sie o niebo lepsze od ktoregos z tamtych bo nie zalezy mi na tym zeby byl on bardzo duzy pozniewaz moj pokoj moze tego nie pomiescic
-SAMSUNG PS42C62H ( plazma ale ma tylko jedno HDMI)
-SAMSUNG LE40S62 ( tez tylko jedno HDMI)

Telewizora chcial bym używać jak narazie na zwykłęj kablówce a wiem żę obraz nie jest zbyt piekny na takim TV ale maja one jakies korekty obrazu... kompletnie sie na nich nie znam takze chcial bym zdac sie na was
Uzywal bym go rowniez do podloczenia PC zeby ogladac filmy 720p i 1080p... moze czasami pograc ale do tego mam raczej monitor 22"
Oczywiscie nie wykluczam ze w przyszlosci chcial bym zakupic jakąs "n" albo inne cyfrowe ustrojstwo HD no i podlaczyc jakas konsole ps2/3 albo X360
Odległoś to jakie 2,5-3m pokoj stosunkowo ciemny

No wiec chciałem z góry podziękować za pomoc a zakupy dokonać jakoś przed świetami takze wszelka pomoc bardzo ale to bardzo mile widziana
Aha wiem ze za cene tych 40" moge kupic pozadna 32 ale kurcze one maja taka funkcje ze obraz jest straszliwie plynny... ja rozumiem ze to jest takie udogodnienie i wogole zaleta, ale mi sie to nie za abrdzo podoba takie sztuczne to jest... do gier moze i w sam raz ale filmow??
Tak wiec DZIEKI WIELKIE i POZDRAWIAM!!!