Jaka nagrywarka DVD z twardym dyskiem

kabe30

New member
Witam serdecznie, chciałbym kupić DVD z twardym dyskiem oraz najchętniej wejściem HDMI (za max-1,5-2 koła). Pytanie do posiadaczy, jaki model polecacie i ile za taką zabawkę trzeba teraz zapłacić. Będę wdzięczny za praktyczne uwagi, pozdrawiam, miłego dnia.
ps. śledziłem ceny LG 7800 na allegro przez ostatnie parę dni, w zeszłym tygodniu były za 1350, teraz są już za prawie 1500, co sie dzieje? Zamiast tanieć drożeją.
 

hojlo1

New member
Bez reklam
kabe30 - tamat poruszany na wielu forach.

Zwróc uwagę, czego oczekujesz od nagrywarki i jakiej jakości (np w edycji itp), bo okazuje się, że nawet rózne modele tego samego producenta zachowują sie inaczej.

(np. czytalem o modelach LG - nie pamietam których, co po edycji materialu mialy zablokowaną funkcję szybkiego kopiowania na DVD -u innych producentów to chodzi /???...itp. itd).
 

kabe30

New member
Niestety, jestem totalnym laikiem. Chciałbym, aby odtwarzał pliki ogólnie dostępne w PL (włącznie z Divix), dobra jakość za dobrą cenę, łatwa obsługa Mam lcd z hdmi, cały czas nie jestem przekonany, czy inwestować w DVD-r z HDMI. Też, niestety, mało zrozumiałe są dla mnie hasła w stylu R+/-, itp. Mam prośbę, króciutki poradnik, na co zwracac uwagę przy kupnie. Niestety, w duzych sklepach personel po prostu chce sprzedać, a co, to jest im wszystko jedno, najważniejsze, żeby poleciała kasa. Uważam, że ich porady są mało konstruktywne. pozdrowienia,
 

Fatman_1

New member
Bez reklam
Pomyśl lepiej o LG 7900. Model dobrze wyposażony i... ma dobrą prasę zarówno w periodykach branżowych jak i wśród uzytkowników na forach.
 

hojlo1

New member
Bez reklam
...takze Divx nie powinien byc argumentem (nawet przeszkoda na dzisiaj, bo chyba nadal nie ma nagrywarki, co z ogladanego Divx DVD_Video zrobi).
Patrz na funkcje (które tobie są potrzebne, tzn. np z czego będziesz nagrywal itp).