Jak długo producent może trzymać laptopa w naprawie gwarancyjnej?

darek87dz

New member
Witam

Na wstępie przepraszam jeżeli założyłem temat w nieodpowiednim dziale, ewentualnie proszę o przeniesienie.

Dnia 1.03.2015 r oddałem laptopa LENOVO do naprawy gwarancyjnej.
Oddałem go w sklepie Euro RTV/AGD, gdzie go kupiłem.
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej informacji czy to ze strony Lenovo czy sklepu Euro RTV/AGD... Mija 14 dzień roboczy i 18 dzień zwykły.
Zastanawiam się czy to nie za długo? Stad pytanie do Was - jak długo producent może "naprawiać" sprzęt? Czy po upływie jakiegoś czasu mogę żądać zwrotu zapłaconej gotówki lub wymiany na nowy sprzęt?

Pozdrawiam
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Tak na marginesie, gdyby ktoś decydował się na laptopa i myślał przy okazji o gwarancji/serwisie. Polecam tutaj lapki MSI, błyskawiczna procedura i w ciagu 2 dni zwrot naprawionego lapka (wymiana płyty głównej).
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Miałem kiedyś, X lat temu podobną sytuację, to serwis stwierdził, że owszem 14 roboczych, ale od momentu dotarcia do nich sprzętu (czyli jeszcze ok 2-3 dni może poleżeć w sklepie, zanim zamówią zbiorczego kuriera z wysyłką innych gratów do serwisu)
 
Do góry