Witam
Na wstępie przepraszam jeżeli założyłem temat w nieodpowiednim dziale, ewentualnie proszę o przeniesienie.
Dnia 1.03.2015 r oddałem laptopa LENOVO do naprawy gwarancyjnej.
Oddałem go w sklepie Euro RTV/AGD, gdzie go kupiłem.
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej informacji czy to ze strony Lenovo czy sklepu Euro RTV/AGD... Mija 14 dzień roboczy i 18 dzień zwykły.
Zastanawiam się czy to nie za długo? Stad pytanie do Was - jak długo producent może "naprawiać" sprzęt? Czy po upływie jakiegoś czasu mogę żądać zwrotu zapłaconej gotówki lub wymiany na nowy sprzęt?
Pozdrawiam
Na wstępie przepraszam jeżeli założyłem temat w nieodpowiednim dziale, ewentualnie proszę o przeniesienie.
Dnia 1.03.2015 r oddałem laptopa LENOVO do naprawy gwarancyjnej.
Oddałem go w sklepie Euro RTV/AGD, gdzie go kupiłem.
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej informacji czy to ze strony Lenovo czy sklepu Euro RTV/AGD... Mija 14 dzień roboczy i 18 dzień zwykły.
Zastanawiam się czy to nie za długo? Stad pytanie do Was - jak długo producent może "naprawiać" sprzęt? Czy po upływie jakiegoś czasu mogę żądać zwrotu zapłaconej gotówki lub wymiany na nowy sprzęt?
Pozdrawiam