Harman\Kardon BDS580

MicheLLo

New member
Cześć,
mam problem z moim BDS580. Zaktualizowałem do wersji systemu V3.22.0 i od tej pory nie widzi mojej sieci Wi-Fi. Wszystkie inne (Orange, vectra etc.) są widoczne na liście, tylko mojej UPC nie widzi.
Testy jakie przeprowadziłem:
1) Uruchomiłem hotspota na telefonie - sieć się pojawia, mogę się połączyć
2) próbowałem łączyć WPS z routerem - brak rezultatu.
3) podpinałem kabel z routera do BDS - internet działa, bez problemu.
4) podpinałem przez USB iphona bo jest taka opcja konfiguracji WIFI przez urządzenie iOS. BDS nie widzi urządzenia.

Dzwoniłem do UPC, u nich wszystko ok, każde urządzenie u mnie korzystające z tej sieci nie zgłasza problemów.
Dzwoniłem do wsparcia Harmana w Polsce, facet zdziwiony, że w ogóle udało mi się zaktualizować bo urządzenie nie jest już wspierane xD Poprosił raz jeszcze o odłączenie od prądu na dłuższy czas dzisiaj i ponownie spróbować, jeśli nie będzie rezultatu to mam wysłać wersje oprogramowania, żeby próbowali coś zdalnie pomieszać.

Wiem, że prawdopodobieństwo rozwiązania problemu jest nikłe, no ale może ktoś z Was miał taki kłopot?
 

MicheLLo

New member
Cześć,
mam problem z moim BDS580. Zaktualizowałem do wersji systemu V3.22.0 i od tej pory nie widzi mojej sieci Wi-Fi. Wszystkie inne (Orange, vectra etc.) są widoczne na liście, tylko mojej UPC nie widzi.
Testy jakie przeprowadziłem:
1) Uruchomiłem hotspota na telefonie - sieć się pojawia, mogę się połączyć
2) próbowałem łączyć WPS z routerem - brak rezultatu.
3) podpinałem kabel z routera do BDS - internet działa, bez problemu.
4) podpinałem przez USB iphona bo jest taka opcja konfiguracji WIFI przez urządzenie iOS. BDS nie widzi urządzenia.

Dzwoniłem do UPC, u nich wszystko ok, każde urządzenie u mnie korzystające z tej sieci nie zgłasza problemów.
Dzwoniłem do wsparcia Harmana w Polsce, facet zdziwiony, że w ogóle udało mi się zaktualizować bo urządzenie nie jest już wspierane xD Poprosił raz jeszcze o odłączenie od prądu na dłuższy czas dzisiaj i ponownie spróbować, jeśli nie będzie rezultatu to mam wysłać wersje oprogramowania, żeby próbowali coś zdalnie pomieszać.

Wiem, że prawdopodobieństwo rozwiązania problemu jest nikłe, no ale może ktoś z Was miał taki kłopot?
Problem rozwiązany. UPC musiało zrestartować twardo modem i sieć została znaleziona :)
 
Do góry