Harman Kardon AVR-70 + JBL Loft 5.1

slawek1185

New member
Witam serdecznie.
Od pewnego czasu szukam kina domowego, budżet 3500zł, w temacie jestem zielony, czytam różne informacje ale nic mi to zbytnio nie mówi.
W pewnym sklepie zaproponowano mi zestaw jak w temacie za cenę 3650, wydaję się być rozsądna.
Moje pytanie brzmi czy ktoś testował, słyszał ten sprzęt?
Jakieś opinie? porady?
W googlach nie wiele znalazłem na temat takiego połączenia.
Jutro mam pojechać zobaczyć ten sprzęt, ale może ktoś ma coś lepszego do zaoferowania niż ten sprzęt?
Audiofilem nie jestem, ale chciałbym żeby sprzęt grał przyzwoicie jak na ten przedział cenowy.
Użytkowany będzie do muzyki i filmów proporcja mniej więcej 50/50, latem więcej muzyki zimą wiecej tv.

Za każda opinie lub sugestie będę wdzięczny.
Pozdrawiam Sławek
 

marwol

New member
Witaj. Powiem Ci ze odsluchaj avr 156/158/avr 70 plus wharfedale obsidian 600. Zestaw do wyrwania za 2800 z wysylka. Na kable zostanie jeszcze :) mam taki zestaw i jestem mega zadowolony. Cena/jakosc extra. Kawał kolumny. Stereo bardzo dobrze mnie zaskoczyło. Dzwiek ciepły, przyjemny. Bas nie powala,ale pewnie sie rozegra jeszcze.

Odnosnie ampli zobacz 156, 158, avr 70- prawie identyczne, różnią się detalami.

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
 
Ostatnia edycja:

slawek1185

New member
Odsłuchałem dzisiaj ten sprzęcik, po pierwszym odsłuchu sprzęt mnie nie powalił na kolana, ale na moje potrzeby byłby wystarczający, po podpięciu sub grało dużo lepiej.
Natomiast natknąłem się jeszcze na:
sprzęt Yamaha RX-V473 + BD-S473 + NS-F150 + NS-P150
mam zamiar w tygodniu podjechać na odsłuch,
może ktoś testował takie konfiguracje???
Wdzięczy byłbym za podpowiedzi.
 

blackninja

ninja
Pomagam
VIP
Odsłuchałem dzisiaj ten sprzęcik, po pierwszym odsłuchu sprzęt mnie nie powalił na kolana, ale na moje potrzeby byłby wystarczający, po podpięciu sub grało dużo lepiej.
Natomiast natknąłem się jeszcze na: