GT 30 vs VT 30

Marcin2000

New member
Bez reklam
może i ciekawy ale zupełnie bez sensu ze względu na prównanie dwóch TV skonstruowanych w innych technologiach oraz diametralnie różnych filozofiach marketingowych - GT nie jest najwyższym modelem plazmy 3D panasa faktycznie w 46" jest ale tylko w tym rozmiarze poza tym jest VT.

Ciekawe by wyszło porównanie plazmy LG z plazmą panasa i odwrotnie LED jednego z LED drugiego a tak to wszystko od czapy - czyli porównanie kartofli z burakami
 

artoneq

New member
>

Owszem, jestem inżynierem. Ale nie w Panasonicu ;-).
Zanim zdecydowałem się na zakup konkretnego modelu to dokładnie zapoznałem sie z budową sprzętu i porównałem obrazy obu TV z tego samegoźródła sygnału.

Przy identycznym ustawieniu parametrów obu TV różnice są niewielkie.
Czy antyrefleksyjność ekranu jest istotna zależy od pomieszczenie w którym TV będzie stał (oświetlenie, położenie okien).
Na decyzji o wyborze GT zadecydowało głównie to, że nie było VT w rozmiarze 46''. Okulary i WiFi można bez problemu dokupić. Różnice w obrazie SD praktycznie niezauważalne.

Pan inżynier chyba jakiś niedzisiejszy, bez słownika i z wiedzą ze sciaga.pl. Bardziej od położenia okien, np. na podłodze, liczy się ich usytuowanie, jak i samego pomieszczenia względem stron świata. Zresztą rolety, ewentualnie żaluzje\zasłony zniwelują nieprzyjemny efekt.

Sygnał z N-ki podlega czasem takiej kompresji że IMHO materiał z DVD prezentuje się korzystniej.
 

Blendor

New member
na codzien mam doczynienia z inzynierami mechanikami , ja jestem tylko technikiem zwyklym pracownikiem powiem wprost na 99 inzynierow 97 nadaje sie do wytepienia:) i nie mowie tego zlosliwie poprostu totalne debile
prawdziwych inzynierow niema dzisiaj w PL sa tylko debile co pokonczyli szkoly z ledwoscia i na tym koniec

TAK ZWANI KARIEROWICZE
wracamy do tematu
 
Ostatnia edycja:

taki tam

New member
> Bardziej od położenia okien, np. na podłodze, liczy się ich usytuowanie, jak i samego