Ferguson Ariva 152 Combo - brak satelity po aktualizacji

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Ostatnio robiłem aktualizację przez sieć Arivy 152 i po zaktualizowaniu softu (V1.26B5 z 13.08.2014) dekoder "widzi" tylko antenę DVBT. Oczywiście soft legal. Pierwszy raz mi się to zdarzyło, a aktualizacji przecież kilka już było. Mam w domu kilka innych dekoderów i kilka innych gniazdek - wszystkie z kowertera tyu quad. Niestety Ariva na żadnym nie widzi teraz satelit (menu szare, nieaktywne) natomiast pozostałe dekodery śmigają na wszystkich gniazdkach i odbiór jest super. Próbowałem ponownie wgrywać soft zarówno prze sieć (wtedy wyskakiwał już error) oraz USB - żadnej poprawy.
Czy:
- padła głowica?
- soft się posypał?
- inne?

Czy mogę co jeszcze poprzestawiać czy raczej serwis? Dekoder na gwarancji.
 

przemko77

Well-known member
Bez reklam
Krzysztof chętni bym Ci pomógł ale na odległość trudno cokolwiek powiedzieć
Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne i zobacz czy wtedy będzie prawidłowo pracować ,ewentualnie wykręć kabel DVB-T i pozostaw tylko satelitarny ,jeżeli masz podłączony dysk twardy to go odłącz i zobacz czy to coś pomoże

Kwestia wgrywania softu najlepiej to robić za pomocą USB podłączając jakiś pendrive ,czeto też producenci zalecają aby znajdowała się tam tylko jedna wersja softu

Krzysztof jeżeli to nie pomoże to pozostaje kontakt z pomocą techniczną
Pomoc techniczna : Ferguson : Digital Multimedia Technology
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Dzięki,
Niestety, przywracałem ustawienia, - nic, wyjmowałem kabel DVBT - nic, wgrywałem też soft z USB - nic, odłączałem pendriva - nic :(

Pozostaje chyba jednak serwis.
 

przemko77

Well-known member
Bez reklam
Jak przesłać urządzenie do serwisu?
Aby przesłać uszkodzone urządzenie do naszego serwisu należy wykonać następujące kroki:

Do paczki ze sprzętem należy włożyć:

dowód zakupu lub jego kserokopię,
opis problemu (w przypadku odbiorników satelitarnych współpracujących z tzw. spliterem prosimy o podanie producenta i modelu tego urządzenia),
podpisaną kartę gwarancyjną (złożenie podpisu na karcie gwarancyjnej jest równoznaczne z akceptacja warunków gwarancji),
adres zwrotny oraz numer telefonu kontaktowego (koniecznie).
Uwaga: urządzenie należy właściwie zabezpieczyć i zapakować na czas transportu (najlepiej w kilka warstw folii bąbelkowej i karton)

Następnie każdy Klient ma dwie możliwości:

1. oddać urządzenie do sprzedawcy

lub

2. zaadresować paczkę i wysłać na swój koszt bezpośrednio do serwisu:
FERGUSON CENTRALNY PUNKT SERWISOWY
ul. Bernardyńska 2
64-000 Kościan

Uwaga: jeżeli reklamacja okaże się nieuzasadniona lub termin gwarancji już minął, wówczas do kosztów naprawy doliczony zostanie koszt przesyłki.
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Do tego już doszedłem, Zachowałem się jak prawdziwy nowicjusz, najpierw zapytałem, potem wszedłem na stronę ;)
Paczka już przygotowana :)
Dzięki
 
Do góry