[FONT="]Emisje filmów kinowych, wciąż ważne dla dużych studiów?
[FONT="][FONT="] [/FONT]
[/FONT][/FONT][FONT="]
[FONT="]Według niedawnych badań firmy Ampere Analysis, kino nadal przynosi pieniądze wielkim hollywoodzkim studiom, pomimo negatywnych skutków kryzysu zdrowotnego w ostatnich latach.
[/FONT]
Porównano 3 strategie wyjścia
[FONT="]Ampere porównało trzy główne strategie dystrybucji filmów pod względem przychodów w porównaniu z okresem sprzed Covid-19: tylko dystrybucja kinowa, dystrybucja premium VOD i równoczesna dystrybucja SVOD /kin. Okazuje się, że żaden tak naprawdę się nie wyróżnia.[/FONT]
Premiera kinowa wciąż na górze rachunków
[FONT="]Na podstawie 61 filmów przychody związane z każdym wyborem dystrybucji okazują się podobne, co pokazuje, że żadna strategia nie jest lepsza od drugiej. W każdym przypadku udział dostarczany przez filmy kinowe stanowi większość zgromadzonych pieniędzy, co potwierdza znaczenie dystrybucji kinowej, mimo że rynek jest w połowie masztu i istnieje wiele alternatywnych opcji.[/FONT]
Powiększ liczby
[FONT="]Mówiąc dokładniej, w 2021 r. strategia dystrybucji wyłącznie kinowej przyniosła 54% tego, co wygenerowała przed pandemią. Odsetek ten wynosi 53% dla VOD Premium i 51% dla SVOD / kino.
[/FONT]
[FONT="]Źródło: Zaawansowana telewizja, avcesar[/FONT][/FONT][FONT="]
[/FONT]
[FONT="][FONT="] [/FONT]
[/FONT][/FONT][FONT="]
[FONT="]Według niedawnych badań firmy Ampere Analysis, kino nadal przynosi pieniądze wielkim hollywoodzkim studiom, pomimo negatywnych skutków kryzysu zdrowotnego w ostatnich latach.
[/FONT]
Porównano 3 strategie wyjścia
[FONT="]Ampere porównało trzy główne strategie dystrybucji filmów pod względem przychodów w porównaniu z okresem sprzed Covid-19: tylko dystrybucja kinowa, dystrybucja premium VOD i równoczesna dystrybucja SVOD /kin. Okazuje się, że żaden tak naprawdę się nie wyróżnia.[/FONT]
Premiera kinowa wciąż na górze rachunków
[FONT="]Na podstawie 61 filmów przychody związane z każdym wyborem dystrybucji okazują się podobne, co pokazuje, że żadna strategia nie jest lepsza od drugiej. W każdym przypadku udział dostarczany przez filmy kinowe stanowi większość zgromadzonych pieniędzy, co potwierdza znaczenie dystrybucji kinowej, mimo że rynek jest w połowie masztu i istnieje wiele alternatywnych opcji.[/FONT]
Powiększ liczby
[FONT="]Mówiąc dokładniej, w 2021 r. strategia dystrybucji wyłącznie kinowej przyniosła 54% tego, co wygenerowała przed pandemią. Odsetek ten wynosi 53% dla VOD Premium i 51% dla SVOD / kino.
[/FONT]
[FONT="]Źródło: Zaawansowana telewizja, avcesar[/FONT][/FONT][FONT="]
[/FONT]