Ekran warty 1500 zł za 150zł !!!

artiz_

New member
Bez reklam
Link Sklep internetowy Morele.net
ze wzgledu iz na temat tego ekranu w internecie jest bardzo mało a własciwie nic skopiowałem z opisu numer produktu i kod producenta i co wyszło ? Ten sam ekran warty 10x wiecej :
Link DELUXX ekran manualny Advanced 270 x 152 cm biały mat Interio - Manualne ekrany projekcyjne - Stacjonarne ekrany projekcyjne - Ekrany projekcyjne
Czy jest to mozliwe? Czy sklep tak naprawde nie wie co sprEdaje i cos namieszał w opisie? Na tych 2 zdjeciach z roznych stron ekran sie rozni na 1 jest dlugi pas czarny od gory natomiast na drugim juz on nie wystepuje. ProsE o opinie co o tym myslicie?
 

broda1725

New member
Bez reklam
Nawet się nie namyślaj tylko zamawiaj prawdopodobnie mają błąd na stronie, jak nie pierwszy raz. Za 150zł to w ciemno można brać.
 

drosophilia

Active member
Bez reklam
ciekawa sprawa, wyglada na to, ze to ten sam produkt jest. Tylko skad taka roznica w cenie???

i juz lipa, produkt niedostepny, skapneli sie zapewne z bledem w cenie :-(
 
Ostatnia edycja:

artiz_

New member
Bez reklam
Niewiem ale kupilem juz 5 sztuk. Została 1 szt. Jak maja bład na stronie to ich problem.tylko korzystac:)
 

drosophilia

Active member
Bez reklam
te ceny, to chyba nie jest pomylka na stronie, wszystkie sa oznaczone jako wyprzedaz. Jest jedna opinia klienta, ktory kupil w pazdzierniku za te pieniadze i jest srodze niezadowolony , nie poleca nawet
 

artiz_

New member
Bez reklam
Niewiem o co tu chodzi .inne sklepy sprzedaja go za powyzej 1000 zł zgodnie z nr. Kodu producenta wiec to musi byc ten model.
 

artiz_

New member
Bez reklam
Witam. Pragne dodac iz sklep morele.net noe zrealizował mojeho zamowienia.same problemy z tym sklepem
 

artiz_

New member
Bez reklam
Nikomu,ja zamowiłem 5 szt. Wszystkie 5 sklep anulował. Tłumaczac sie nie dostarczeniem ekranow do dystrybucji. Sciema oczywiscie zrobilo bład cenowu i musieli to odkrecic
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Błąd, wiadomo, ale za błędy się płaci - stare przysłowie.
Przynajmniej mogli przeprosić i ew. dać rabat, a nie ściemniać brakiem dostawy.
Takie zachowanie jest co najmniej śmieszne, żeby nie powiedzieć żałosne.
 

lycone

Banned
Morele słynie z żałosne podjęcia do klienta. Też miałem z nimi mały problem i zlali mnie konkretnie. Chodziło o kilka złotych, ale ważniejszy był dka mnie sam fakt niż pieniądze.
 

3echo

Member
Bez reklam
Ja też miałem podobny problem z nimi.Zamawiałem parę lat temu depilator na prezent dla żony.Cena była o połowę tańsza jak wszędzie.Oczywiście nie zastanawiając się zamówiłem.Niestety zamówienie zostało anulowane.Tłumaczyli to jakimś błędem na stronie,ale w ramach przeprosin napisali,że dostanę rabat przy następnych zakupach.Maila zachowałem.Pomyślałem,że może się przydać.Po roku kupowałem kartę graficzną i przypomniałem im o zdarzeniu wysyłając kopię maila.
Rabat uwzględnili,bez problemu.Niewielki,ale zawsze coś.Także trochę poprawili mi tym humor.
 
Do góry