Ekran firmy KRAFTMANN 150" - TRAGEDIA !!

dawmac

Member
Witam.
Zakupielm z tej firmy Projektor Laserowy Sony VPL-XW5000ES-B, Amplituner denona 8500 , subwoofer SVS PB-16 ULTRA i nieszczesny ekran Black Diamond 150" made in Kraftmann.
Wszystko bylo pieknie ladnie do czasu zakupu ale zaraz po rozlozeniu ekranu zauwazylem takie smugi jak by byl jakis pyl. Dzwonilem i ponformowalem, ze sa plamy to otrzymalem informacje aby wytrzec mokra szmatka. Niestety nic to nie pomoglo, pisalem maile, na whatsapie i liczylem na zalatwienie sprawy, w koncu pare zloty w tej firmie zostawilem a otrzymalem informacje ze to musialo sie stac w transsporcie i mam sobie reklamacje z firma kurierska zalatwiac !! SERIO !! Jest to na srodku ekranu, jak by byl zle pomalowane, nie ma obtarc i nie ma mozliwosci aby to uszkodzenie powstalo w transporcie bo to jest poprostu wadliwa powloka.

Odpowiedz z firmy KRAFTMANN >
"ogólnie w ekranach ramowych sprawa jest dość prosta prócz ramy z elem. montażowymi mamy płótno które jest odcinane z belki i obrabiane na rogach na stole MDF/Szklanym, jakiekolwiek problemy które mogą wpływać na obraz to albo zabrudzenie albo odciśnięcie się czegoś lub przetarcie podczas np. montażu lub przy czyszczeniu albo nawet przy transporcie,"
ekrany są zabezpieczone do wysyłki oraz ubezpieczone w transporcie na wypadek uszkodzenia przez kuriera, zakładając, że przyczyną jest nieprawidłowy transport/składowanie w aucie jednak nie mając protokołu z uszkodzenia od Pana nie mamy jak pomóc w zgłoszeniu do spedytora, "

Rece opadaja ! Co ciekawe przed zakupem dzownilem i rozmawialem z Panem Cezarym, ze sa w sieci negatywne opinie o ich ekranach to otrzymalem odpowiedz ze na tysiace spzredanych zawsze cos sie moze trafic i nawet jak cos nie tak to wszystko zalatwiaja ale jak widac to byla "zwykla gadka aby sprzedac" :(
Sami ocencie po zdjeciach, trudno to dokladnie ujac ale jest to bardzo widoczne podczas ogladania jasnych scen :(
 

Attachments

  • WhatsApp Image 2023-10-12 at 17.52.01.jpeg
    WhatsApp Image 2023-10-12 at 17.52.01.jpeg
    71,6 KB · Wyś: 69
  • WhatsApp Image 2023-10-12 at 17.47.49.jpeg
    WhatsApp Image 2023-10-12 at 17.47.49.jpeg
    57,1 KB · Wyś: 64
  • WhatsApp Image 2023-10-12 at 17.48.51.jpeg
    WhatsApp Image 2023-10-12 at 17.48.51.jpeg
    36,3 KB · Wyś: 64

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
Czyli zostaje zgłoszenie niezgodności towaru, ponieważ normalnie miałbyś 14 dni na zwrot bez podania przyczyny.
 

dawmac

Member
zglaszane bylo odrazu, i po przez whatsapp i telefonicznie a nastepnie mailowo bo ciagle cos. Dopiero po kilku tygodniach dostalem odpowiedz ze to wina kuriera i mam sobei zalatwiac z firma kurierska. Jakim dusem na srodku moze byc uszkodozny ekran ktory byl zwiniety w rolke :)
 

dawmac

Member
Odsyłasz, równocześnie idziesz od razu do Rzecznika Konsumenta. Zawsze działa :)
ale wtedy zabawy sporo, czasu, brak ekranu itd itd. Normalnie, myslalem ze firma rozpatrzy rekalmacje, podesle nowe plotno a ja to odesle i wszystko ok a nie udawadnianie mi ze kurier uszkodzil farbe na ekranie wewnatrz zwinietej rolki :) i to ja mam zalatwiac z firma kurierska sobie reklamacje.
 

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
Ja też bym nie odsyłał, zgłosiłeś, rzecznika możesz ogarnąć i inne kroki. Pamiętaj, żeby to zrobić w pierwszych 6 miesiącach bo po tym okresie udowodnienie wady będzie leżało po Twojej stronie.
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Do Rzecznika musisz się zwrócić osobiście i opisać przypadek. Tyle Twojego czasu i zabawy. Nic więcej nie robisz. Oni robią resztę za Ciebie. Od tego są. Na każdego sprzedawce zawsze działa to mocno pobudzająco. Żaden z krętaczy nie chce mieć z nimi do czynienia. W życiu skorzystałem 3 razy i zawsze kończyło się natychmiastowym załatwieniem sprawy na moją korzyść i wystarczał tylko początkowy etap, na zasadzie straszaka. Sądowo nigdy nie musiałem. Pismo oficjalne wystarczało.
A odesłać i tak będziesz przecież musiał. Musisz zamienić lub dostać zwrot. Zamierzasz z tym pozostać?
 

dawmac

Member
nie, ale liczylem ze firma w ktorej kupilem tyle klockow nie beda tak kombinowac. Jeszcze bym moze zrozumial jak bym kupil sam ekran, gdzies lezal przez tydzien czy dwa itd ale zamawialem u nich duza czesc ssprzetu do kina, wszystko zapalcone z gory a teraz taka historia jak bym chchial ich oszukac na "kawalek szmaty" To jest ekran na stale tak ze wystarczy samo "plotno" podmienic.
 

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
Nie generalizowałbym aż tak bardzo. Niestety są ci mało dobrzy ale są i bardzo dobrzy. Bardzo dobremu może czasem przytrafić się pomyłka i także klient, który oszukuje. Jeśli dołożymy do tego jeszcze firmę kurierską to mamy całkiem skomplikowaną sprawę.
 

dawmac

Member
Nie generalizowałbym aż tak bardzo. Niestety są ci mało dobrzy ale są i bardzo dobrzy. Bardzo dobremu może czasem przytrafić się pomyłka i także klient, który oszukuje. Jeśli dołożymy do tego jeszcze firmę kurierską to mamy całkiem skomplikowaną sprawę.
ale w czym skomplikowana ? Ekran zwiniety byl na rolce dektury i przelozony pianka tak ze zapakowany super. Zero uszkodzen. Rozwiesilem ekran i widac plamy ale dopiero jak jest wyswietlany obraz, przy normalnym swietle jak nie wiesz gdzie sa te plamy to nie ma szans ich zobaczyc. Porobilem zdjecia, filmiki. Dzownilem, pisalem po przez whatsapp, maile z opisem co jest nie tak. Otrzymywalem rozne odpowiedzi, ze sie tym zajma, ze sa na wyjedzie po za granicami PL itd az w koncu serwis odpisal ze to wina kuriera !! i mam sobie z kurierem zalatwiac reklamacje. Ekran nie ma zadnych uszkodzen mechanicznych.
 
Do góry