Disney+ i plan z reklamami: cztery minuty reklam co godzinę.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Disney+ i plan z reklamami: cztery minuty reklam co godzinę.

images


3f4688_cover_scale_copia.jpg
Nie będzie też reklam w treściach oglądanych z profilu dziecka. Nie będzie też tematów dla dorosłych i reklam z konkurencyjnych platform.

Plan abonamentowy Disney+ z reklamami, oferowany po niższych kosztach, zostanie uruchomiony jeszcze w tym roku i będzie obejmował reklamy trwające łącznie cztery minuty na godzinę treści.

Brak problemów z dorosłymi i alkoholem. Treści dla dzieci bez reklam
Urzędnicy Disney + powiedzieli Wall Street Journal , określając również, że żadne reklamy z motywami dla dorosłych nie będą hostowane , aby nie wpłynąć na wizerunek platformy powiązanej z treściami dla całej rodziny. Nie będzie więc reklam politycznych ani alkoholowych.
Ponadto Disney + będzie również trzymać z daleka ogłoszenia od konkurencyjnych nadawców lub platform rozrywkowych.

Reklamy nie będą wyświetlane w treściach oglądanych przez profil dziecka , a według Variety , która słyszała osoby poinformowane o nowym planie, Disney + będzie szczególnie ostrzegał przed obecnością reklam, nawet jeśli oglądasz treści odpowiednie dla przedszkolaków na zewnątrz profilu dla dzieci.
ee65c5_disney-plus-worth.jpg
W amerykańskim krajobrazie reklamowym cztery minuty reklam Disney+ na godzinę będą zgodne mniej lub więcej tym co na konkurencyjnych platformach : Peacock NBC emituje nie więcej niż pięć minut reklam na godzinę treści; HBO Max ma cztery minuty reklam na godzinę; A Hulu, którego właścicielem jest sam Disney, oferuje od dziewięciu do dwunastu reklam w ciągu godziny.
Uruchomienie do 2022 roku jest obecnie spodziewane tylko w Stanach Zjednoczonych, ale koszt planu abonamentowego Disney+ z reklamami pozostaje nieznanym czynnikiem , biorąc pod uwagę, że w Ameryce usługa kosztuje 7,99 USD miesięcznie lub 79,99 USD rocznie, natomiast w Europie 8,99 euro miesięcznie lub 89,90 euro rocznie.


Platformy streamingowe
Netflix jest również zainteresowany subskrypcją zawierającą reklamy; i niewykluczone, że będzie towarzyszył ofercie Disney+, bo Netflix chciałby zaproponować jego plan do 2022 roku.
3c379c_netflixbox.jpg


Netflix wyprzedza swój czas: abonament z reklamami może pojawić się już w tym roku

W przeciwieństwie do Disney+, który odnotował wzrost liczby abonentów o 33% rok do roku w pierwszym kwartale, Netflix odnotował stratę 200 000 abonentów w tym samym okresie z powodu zawieszenia usługi w Rosji w wyniku inwazji na Ukrainę.
dday
 
Ostatnia edycja:
Do góry