Dioda 65xh95

Adask

New member
Witam Panowie i Panie. Bardzo proszę o pomoc. Jestem początkującym na forum jeżeli w złym miejscu pytam bardzo proszę o przeniesienie wątku. A moje pytanie : na dole tv obok napisu z marką tv(po lewej) świeci mi się stale pomarańczowa dioda. Co ona może oznaczać oraz jak ją wyłączyć? Zauważyłem że włączyła się w momencie gdy użyłem mikrofonu w pilocie i już została.... Może dla Was prosta sprawa ale mnie irytuje i nie wiem jak sobie z nią poradzić. Pozdrawiam
 

Adask

New member
Jeżeli to zrobiłem to nie świadomie, szukałem i próbowałem to wyłączyć, możesz mnie nakierować w którym miejscu to "oznaczyć"?
 

Adask

New member
Lista przypomnień:brak przypomnienia, nagrywanie też nie jest włączone? Włączyło mi się to w momencie wyszukiwania głosowego i zostalo
 

111kris

New member
Guide - przewodnik programów. Sprawdź czy nie ustawiłeś sobie przypomnienie jakieś programu, filmu, itp

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka
 

Adask

New member
Guide - przewodnik programów. Sprawdź czy nie ustawiłeś sobie przypomnienie jakieś programu, filmu, itp

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka
moim zdaniem nie mam nic takiego ustawionego (nic też nie ustawiałem) - nawet gdybym zrobił to nieświadomie - po około tygodniu powinno chyba wygasnąć?


na początku dioda zniknęła mi w momencie odłączenia tv od zasilania i po ponownym włączeniu. załączyła się w momencie 'nasłuchu' z pilota i ewentualnie 'mruga' jeżeli coś do niego mówię.


niestety zasilanie tym razem nie pomaga :(
 

drosophilia

Active member
Bez reklam
zaklej czarna izolacja i po sprawie ;-

a powaznie, to poszukaj na forum, wczoraj ktos wrzucil tutorial co zrobic aby usunac te usteerki w serii sony XH .
Chodzilo o wylaczenie portu rs232 oraz zmiane w ustawienia netu. Jemu pomoglo
 
Ostatnia edycja:

Adask

New member