D6500 - brak nagranych audycji na zew. HDD

wosiuptak

New member
Dysk non stop używany do nagrywania audycji z TV od około roku tylko z tym jednym odbiornikiem Samsung D6500 (oczywiście dla tych potrzeb HDD Seagate 1TB sformatowany pod TV). I oto nagle po włączeniu odbiornika, TV ani jego ani nagrań nie widzi. Dysk podłączony do kompa na win7 w programie TestDisk 6.14 pokazał system plików XFS i katalogi Contents;Database i plik PVRDBVersion.mgr. Gdy chce nagrać jakiś program Tv zachowuje się jak z nowym dyskiem pisze że podłączony dysk USB trzeba najpierw sformatować. Brak go na liście źródeł w TV.
W jaki sposób przywrócić stan w którym TV będzie widział nagrania. Jakieś narzędzie do naprawy struktury plików ?. Niestety nie znam się na LINUX-sie, dlatego idealnie coś pod windows .
 

tdx

New member
Bez reklam
Trzeba By Ci było jakieś live CD z linuxem zgrać stuff z dysku na dysk z ntfsem i ściągnąć DRM z nagrań.
Na serie D wyszło kilka alternatywnych PVRów także takich które nagrywają na fat32 i nie kodują nagrań polecam na przyszłość...
 

wosiuptak

New member
Trzeba By Ci było jakieś live CD z linuxem zgrać stuff z dysku na dysk z ntfsem i ściągnąć DRM z nagrań.

A da rade bez kopiowania stuff-u dokonać "naprawy" tego dysku tak aby można było dalej korzystać z niego i odtwarzać nagrania ?.
Swoją drogą ściągniecie DRM z nagrań to szmat czasu trzeba by i to mi się nie uśmiecha.

Skopiować stuff mogę np. UFS Explorerem spod windy bez live linux-a.Tyle że i tak muszę mieć wolny dysk ntfs (ok 500GB).

Na marginesie-jakbym skopiował stuff na inny dysk ntfs i po sformatowaniu w TV dysku który niedomaga wgrał na niego na powrót stuff, to TV powinien widzieć nagrania, czy nie? . Czy to rozwiąże problem ?

Wolał bym jak wspomniałem jednak powalczyć z tym dyskiem (1TB) i sprawić by TV widział nagrania bo nie musiał bym kupować nowego dysku.

Na serie D wyszło kilka alternatywnych PVRów także takich które nagrywają na fat32 i nie kodują nagrań polecam na przyszłość...