Czy Sony i Samsung narzucą cenę minimalną w Europie?
Samsung i Sony pracują razem ponownie, ale tym razem poprzez ukierunkowanie sprzedawców oferujących agresywne ceny telewizorów w celu narzucenia minimalnej ceny sprzedaży. Podobnie jak w USA Sony chce lepiej kontrolować minimalne marże.
Obecna sytuacja jest bardzo korzystna dla konsumentów, to jest oczywiste. Ale sprzedawcy zbyt często oferują ceny dumpingowe nad czym Sony i Samsung ubolewają.
Erozja marży spędza sen z oczu wszystkim producentom. Ogromne straty wszystkich firm z telewizorami powodują rozpoczęcie pracy nad marżą.
Jeśli nie zostaną one dokonane zarówno producenci jak i sklepy mogą mieć duże kłopoty.
Sony i Samsung obawiają się, że minimalna polityka cenowa może wprowadzić ryzyko że
producenci tacy jak Panasonic, LG, Philips, Toshiba czy Sharp nie zastosują się do planowanych zmian.
Co będzie dalej zobaczymy.
AVhd
Samsung i Sony pracują razem ponownie, ale tym razem poprzez ukierunkowanie sprzedawców oferujących agresywne ceny telewizorów w celu narzucenia minimalnej ceny sprzedaży. Podobnie jak w USA Sony chce lepiej kontrolować minimalne marże.
Obecna sytuacja jest bardzo korzystna dla konsumentów, to jest oczywiste. Ale sprzedawcy zbyt często oferują ceny dumpingowe nad czym Sony i Samsung ubolewają.
Erozja marży spędza sen z oczu wszystkim producentom. Ogromne straty wszystkich firm z telewizorami powodują rozpoczęcie pracy nad marżą.
Jeśli nie zostaną one dokonane zarówno producenci jak i sklepy mogą mieć duże kłopoty.
Sony i Samsung obawiają się, że minimalna polityka cenowa może wprowadzić ryzyko że
producenci tacy jak Panasonic, LG, Philips, Toshiba czy Sharp nie zastosują się do planowanych zmian.
Co będzie dalej zobaczymy.
AVhd