Czas na telewizor! ;)

cornflakes

New member
Przede wszystkim witam forumowiczów :) Będzie krótko, obczytałem tu niejeden test, nie jedno porównanie i dalej nie jestem pewien, bo chyba jestem zbyt zielony, strach by było wejść z kasą do sklepu bo mogli by mi coś wcisnąć ;p. Co wątek to się target zmienia... ;)

1.Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ? 4x3,5 (ale może się zmienić...)
2.Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ? 2m, 3m aktualnie (też może ulec zmianie)
3.Ile osób zasiada przed telewizorem ? 1-2, sporadycznie z 8 :D
4.Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu ? na wprost
5.Telewizor ma stać czy ma wisieć ? na tą chwile stać
6.Jak słońce świeci w pokoju ? okno na północ, słońce nie wpada jako takie, jest widno ale też nie ma problemu z wyciemnieniem i raczej preferuję taką ciemnie ;)
7.Jaki masz obecnie telewizor ? nie mam ;)
8.Co chcemy aby telewizor posiadał ? internet wi-fi żeby czasem jakieś głupoty z yt obejrzeć, smart mile widziany ale też bez szaleństw, może z kamerą wbudowaną?
9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora ? póki co nie wiem :) narazie filmy na własną rękę
10.Jakie urządzenia ? dyski twarde, różne konsole, blu ray, jakieś dobre audio wkrótce
11.Ile godzin dziennie ma pracować telewizor ? 2 -6h
12.Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą ? chyba bardziej błyszcząca, aczkolwiek mam w lapkach taką i taką i obie mi sie podobają ;)
13.Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej ? dokumentalne, scifi, discovery, history, planete itp, ale jak wyżej - póki co to filmy przeróżne z przewagą scifi i fantasy
14.Czy zamierzasz serfować po internecie ? sporadycznie
15.Czy zamierzasz grać w gry - jeśli tak to ile % dziennie? do 3h max
16.Preferencje co do marki ? brak uprzedzeń i faworytów
17.Preferencje co do wielkości ? 42 cale
18.Co Cię denerwuje w telewizorach ? awaryjność ;p i ogólnie pojęty kiepski obraz, za jasny, za ciemny, za jaskrawy, za szary, cloudingi, artefakty występujące zauważalnie często