Crazy LG: Telewizja jako wizytówka reklam i treści, sprzęt AGD z usługami abonamentowymi.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam

Crazy LG: Telewizja jako wizytówka reklam i treści, sprzęt AGD z usługami abonamentowymi,​

1689539586464.jpeg

Dyrektor generalny LG Electronics, William Cho, ogłosił nowy kurs firmy, który przekształci ją w „firmę zajmującą się inteligentnymi rozwiązaniami dla życia” z nowym modelem biznesowym opartym na platformach usługowych. Do końca roku LG przekształci 200 milionów inteligentnych telewizorów z systemem webOS w gabloty reklamowe usług rozrywkowych i rozszerzy platformę LG Channels.​


Produkty LG, poczynając od telewizorów, są na najlepszej drodze, by stać się platformą reklamową i treściową. Firma LG Electronics ogłosiła poważną reorganizację swojego modelu biznesowego, nowy kurs, który doprowadzi firmę do tego, że w coraz większym stopniu stanie się dostawcą cyfrowych treści i usług, a jej produkty elektroniki użytkowej i sprzęt AGD staną się platformami, na których nowa oferta będzie dostępna dostępna. Całkowitą zmianę wizji ogłosił wczoraj dyrektor generalny William Cho, który otwarcie mówił o przekształceniu LG w „firmę inteligentnych rozwiązań dla życia” z obrotami na poziomie 70 miliardów euro rocznie do 2030 roku .

7e015d_LG_55_C3_cover_2.jpg

200 milionów zainstalowanych telewizorów stanie się wizytówką nowych usług​

Trzy filary nowego kursu LG: uruchomienie nowych platform usługowych, przyspieszenie rozwoju rozwiązań B2B oraz wejście w nowe sektory, takie jak ładowanie pojazdów elektrycznych i zdrowie. Ale hasłem przewodnim są przede wszystkim usługi jako modele biznesowe. Ale co to właściwie znaczy? LG wyjaśniło to dobrze w osobnej notatce.

Na całym świecie zainstalowano ponad 200 milionów inteligentnych telewizorów z platformą webOS i LG zamierza je wykorzystać do przekształcenia ich w platformę reklamową i ofertę nowych usług cyfrowych : transformacji w oparciu o swój system operacyjny webOS ” – pisze LG. „ Firma planuje przekształcić swoją działalność telewizyjną w dostawcę usług medialnych i rozrywkowych poprzez rozszerzenie oferty treści, usług i reklam w swoich produktach, w tym w telewizorach LG OLED i LG QNED” .

Część tej transformacji przejdzie przez platformę LG Channels, która dotarła do 48 milionów użytkowników w 29 krajach i w którą LG zamierza zainwestować 700 milionów euro w ciągu 5 lat, aby rozszerzyć ofertę treści dostępnych w darmowym streamingu o reklamy. LG zamierza też oferować platformę webOS nie tylko coraz większej liczbie zewnętrznych producentów telewizorów, ale także wprowadzać ją do nowych kategorii produktowych .


730aae_lgwashbox.jpg


LG WashTower debiutuje : nieodłączna wieża, która myje i suszy przy pomocy sztucznej inteligencji​


Funkcje i usługi subskrypcji pojawią się na urządzeniach​


Nowa wizja LG dotyczy również sprzętu AGD. W rzeczywistości firma zamierza wykorzystać platformę inteligentnego domu LG ThinQ UP swoich podłączonych urządzeń do opracowania nowego modelu biznesowego opartego na usługach subskrypcyjnych , z nowymi funkcjami, które można odblokować dzięki aktualizacjom nawet po zakupie: „ LG ThinQ UP będzie ewoluować w platformę typu dom jako usługa, która połączy hiperpersonalizację, subskrypcje i usługi inteligentnego domu ” – wyjaśnia LG. LG zamierza stać się jedną z 5 największych marek urządzeń do zabudowy w Europie i Stanach Zjednoczonych oraz rozszerzyć swoje usługi wynajmu i konserwacji artykułów gospodarstwa domowego.
dday
 
Do góry