Co sądzicie o modelu LG 47LW579S ? Opłaca się?

Wizard2012

New member
Witam.
Mam zamiar kupić niedługo nowy telewizor.
Mój stary jeszcze z lampą, więc nie mam doświadczenia w Ledowych, płaskich, 3D telewizorach.

Czytając i porównując specyfikacje różnych telewizorów na stronkach najbardziej spodobał mi się model LG 47LW579S.
Ogólnie jestem zdecydowany na firme LG i na 47 cali, 3D.

Ale natknałęm się dzisiaj na forum z opinią, że ten model to już starszy model z 2011 roku wycofywany ze sprzedaży.
Czy to prawda???

i że np. model LG 47LM620 jest od niego o wiele lepszy (z 2012 roku model).
Czy to prawda???

Jakoś czytając specyfikacje 579S nie widze żeby czegoś mu brakowało.
Kontrast 8000000:1
czas reakcji 2,4ms.
MCI 600MHz.
Wydaje sie być pod tym względem wypasiony.

Dodatkowo ma rózne bajery,np PVR.
na necie jest pełno jego specyfikacji. niestety nie moge wkleić tu linku bo mam za mało postów na forum:/ Ale wpiszcie sobie w google ten model to wam wyskoczy.


Czy to naprade starszy model i nie opłaca się go kupować za tą cene (około 3300 zł).
Jakoś czytając specyfikacje 620 nie wydaje mi się żeby był lepszy, ale może się myle hmmm.


Bardzo proszę o porade.
 

barteknowack

New member
Bez reklam
Kontrast 8000000:1
czas reakcji 2,4ms.
MCI 600MHz.

Te parametry nie są wyznacznikiem jakości obrazu jaki prezentuje TV, no może oprócz czasu reakcji o ile jest prawdziwy.

Cały myk to te Smart TV i kilka nowych funkcji jak SoundZooming czy regulacja głębi. Ale za to model 620 nie ma strefowego wygaszania podświetlenia, 579 ma. Jak nie liczysz na TVN Player i inne tego typu, możesz brać 579, choć pamiętaj że PVR działa tylko z NTC.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Rzeczywiście że cyfry są imponujące.
Mogą wpisać dodatkowo 800000000:1 i będzie jeszcze lepiej.
Przypomina mi się porównanie Plazmy Pioneera która miała kontrast 200.000:1 i LG 1.000.000:1 . Pioneer w rzeczywistości miał 10 razy lepszy obraz - więc emanowanie cyframi raczej do niczego nie prowadzi.